AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Har datet en gutt i tre måneder og tror vi er på god vei til å bli sammen. Tingen er at jeg gjennom livet har vært gjennom hele tre navneendringer. Ville du som gutt satt pris på å bli informert om dette, eller hadde det vært ett fett? Hvordan ville du reagert? Positivt eller dårlig? Anonymous poster hash: f45d3...16e Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor har du endret navnet ditt tre ganger? Hva lå bak? Jeg er ingen gutt, men jeg hadde i alle fall lurt på det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Fortid er fortid. Med mindre forholdet blir veldig seriøst, ser jeg ikke vitsen i å fortelle det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor har du endret navnet ditt tre ganger? Hva lå bak? Jeg er ingen gutt, men jeg hadde i alle fall lurt på det. Fortid er fortid. Med mindre forholdet blir veldig seriøst, ser jeg ikke vitsen i å fortelle det. Misnøye er vel nøkkelordet. Du har rett i at fortid er fortid, Slimda! Men jeg tenker at han kommer til å få vite det uansett, når han møter familie, gamle venner og slike tilfeldigheter. Bare han ikke ser på det som et svik på noen måte! Anonymous poster hash: f45d3...16e Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 I så fall er det kanskje bedre å være den som forteller det selv. Vet om flere som har endret navn fordi de ikke likte navnene de fikk av foreldrene sine. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Så jeg bør fortelle han det? Irriterende at jeg må grave opp i fortiden min, men jaja Anonymous poster hash: f45d3...16e Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Det er ikke det man har fortalt som er det største problemet i et forhold, det er alt det man ikke har fortalt og som man går og frykter for at partneren skal få høre fra andre. Man behøver selvsagt ikke å buse ut med alt på første date, men etterhvert så er det greit om man ikke skjuler det man seiler med av "lik i lasten". Åpenhet viser at man stoler på hverandre og mener alvor. Geir 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Det er ikke det man har fortalt som er det største problemet i et forhold, det er alt det man ikke har fortalt og som man går og frykter for at partneren skal få høre fra andre. Man behøver selvsagt ikke å buse ut med alt på første date, men etterhvert så er det greit om man ikke skjuler det man seiler med av "lik i lasten". Åpenhet viser at man stoler på hverandre og mener alvor. Geir Takk Geir, da regner jeg med at jeg gjør det lurt å fortelle ham det ved senere anledning. Jeg er bare redd for hva han kommer til å tenke om meg og om det vil få han til å se annerledes på meg, fordi det forrige navnet mitt var mildt sagt stygt... Anonymous poster hash: f45d3...16e Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Om du har lyst til å teste på noen, så test på oss her eller send f.eks meg en pm. Skal ikke ta det videre. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Ser ikke helt problemet med å endre navn så lenge den eneste årsaken til navneendringen var at du ikke likte det. Da du presenterte det som et problem, så jeg for meg at du forsøkte å unnslippe fortiden elns. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Takk Geir, da regner jeg med at jeg gjør det lurt å fortelle ham det ved senere anledning. Jeg er bare redd for hva han kommer til å tenke om meg og om det vil få han til å se annerledes på meg, fordi det forrige navnet mitt var mildt sagt stygt... Anonymous poster hash: f45d3...16e Dersom han endrar synet på det på grunn av ditt tidlegare namn, så vil eg påstå han ikkje er stort å samle på. Det er jo ingenting du kunne gjere med kva namn du fekk, inntil du endra det då. Uansett burde ikkje eit namn bety noko i eit forhold. Dei fleste får eit namn ved fødsel og har det livet ut. Kven veit, kanskje han syntes det var fint. 5 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg er bare redd for hva han kommer til å tenke om meg og om det vil få han til å se annerledes på meg, fordi det forrige navnet mitt var mildt sagt stygt... Det er vel bare så enkelt at navnet skjemmer ingen. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Synes de andre kommer med gode poeng her. Er deg han liker, ikke navnet ditt Jeg kan ikke forstå at det skal bety noe og om det gjør, så har Zeph rett - da er han ikke mye å samle på. Så jeg antar at du først fikk et navn, så byttet det - angret og byttet igjen? Dette er jo noe han risikerer å høre fra familien din eller venner av deg, så sånn sett er det nok best å si det selv. Da har du mer kontroll over det. Og jeg kan ikke forstå at navnene er sååå ille altså. Det går nok mye bedre enn du frykter 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Det er nok best å fortelle om det, så slipper han å bli forvirret når gamle kjente kaller deg "Aud-Kari", "Rudbjørg", eller hvilke navn du har hatt. Han kommer sikkert ikke til løpe sin vei eller knekke sammen mens han skriker "Hvorfor byttet du navn, Rudbjørg, hvorfor?!!" 6 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Haha, Zarac Jeg tror han vil finne ut av det uansett. Like greit å fortelle det. Du behøver ikke å fortelle hvorfor du byttet navn. Det er jo så mange som bytter navn i dag uansett. Det er ikke noe du bør fortelle heller, men hvis han finner det ut så kommer han nok til å spørre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå