Trøttingen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Er det noen triks som kan brukes når man tar bilde av en med briller? Jeg syns øynene bak brillene har en tendens til å bli blasse... briller by Megadrowsy, on Flickr Jeg regner med at de blir blasse på grunn av forstørrelsen i brillene (+4), men er det noen triks med lyssetting jeg kan prøve... Nikon D5100 Sigma 17/50 2.8 f/5.0 1/200s Manuell billig blits sølv reflektor festet på blitsen... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Et (krøkkete) triks er å få motivet (vanskelig akkurat her) til å stå heeelt stille, få en assistent til å ta av brillene og skyte et bilde til - og så photoshoppe bildene sammen. Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Et (krøkkete) triks er å få motivet (vanskelig akkurat her) til å stå heeelt stille, få en assistent til å ta av brillene og skyte et bilde til - og så photoshoppe bildene sammen. Jeg tror det er helt umulig å få til......... Vanskelig å få akkurat henne til å sitte lenge nok til ett bilde... Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Er det noen triks som kan brukes når man tar bilde av en med briller? Endret 29. januar 2014 av flageborg Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Er det noen triks som kan brukes når man tar bilde av en med briller? Takke for link, jeg skal prøve noen av tipsene seinere.... Akkurat nå har offeret sovna.. Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Problemet er litt at bak brillene kommer ikke øye helt i fokus tror jeg.... Jeg har testa litt nå med et stort dukkehode og et par sterke lesebriller og det er problemer med fokus. Er øye i fokus må jeg ha en ganske så liten blender for å resten av ansiktet i fokus... Refleksjonene er lett å få vekk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå