Lisbeth Grendal Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Fluffy bird Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei, Lisbeth. Morsomt bilde av blåmeis, - den er jo så "fluffy" at det nesten er fristende å spørre hvilket skyllemiddel den bruker ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Festlig og flott !! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Artig bilde Lisbeth! Han er skikkelig "tøff i trynet" på dette bildet syns jeg. Albert, han glemte å bruke skyllemiddel skjønner du. Da blir man veldig statisk elektrisk :) Hilsen Olav Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Hei, Lisbeth. Morsomt bilde av blåmeis, - den er jo så "fluffy" at det nesten er fristende å spørre hvilket skyllemiddel den bruker ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk Albert Skyllemiddel? Spørs om det ikke var "frisk bris" det het Mvh. Lisbeth. 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Festlig og flott !! Tusen takk Torhild Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Artig bilde Lisbeth! Han er skikkelig "tøff i trynet" på dette bildet syns jeg. Albert, han glemte å bruke skyllemiddel skjønner du. Da blir man veldig statisk elektrisk :) Hilsen Olav Takk for det Olav Ja, vesle "tøffen" bruste med fjæra i dag. Det blåste frisk bris fra alle kanter, og det var så vidt han greide holde seg på pinnen Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
nutini Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Her tror jeg nesten du må ha vært ute med hårføneren vel? Morsomt bilde av blåmeisen God plassering av fuglen i bildeflata. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Her tror jeg nesten du må ha vært ute med hårføneren vel? Morsomt bilde av blåmeisen God plassering av fuglen i bildeflata. Hei nutini, og takk for hyggelig kommentar:D Disse småfuglene har virkelig mange morsomme uttrykk, og det er moro å få noen av dem på brikka. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg