Common Kestrel Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har noen erfaringer med videoinngangsadapter (videoinngangsadapter)? Jeg skal føre inn mine digitale LP opptak analogt inn og digitalt ut etter redigering på PC. Grunnen til det er at LP opptak lar seg ikke føre inn på PC på vanlig måte. Vil kvaliteten på opptakene mine reduseres? Finnes det andre problemer? :-? Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hva mener du med LP-opptak ? :wink: Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Pass på at det er et adapter for firewire, og ikke USB. De med USB danner MPEG1/2-filer. Du kan eventuelt bruke et annet kamera med analog inngang som konverter. Kvaliteten blir litt dårligere, som ved enhver konvertering. Å bruke LP (longplay) hvis du skal redigere, er en stor tabbe. Det står sikkert i bruksanvisningen at det kanskje ikke er kompatibelt med annet digitalt utstyr. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Pinnacle Linx USB har vel USB-overføring.....etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå