BMWCoupeFtw Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nå har jeg fått meg FM5! Det føles virkelig annerledes enn FM4, så det blir interessant Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Sitter litt å lurer på om jeg skal kjøpe XOne og Forza 5 selv her nå, men vet ikke helt om jeg liker det jeg hørte om problemer i den store xbox tråden her på forumet. Samt ratt da, der er det jo ikke å stort utvalg enda. Endret 6. september 2014 av Nitrius Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Herregud å vanskelig det er å drifte i dette spillet :O Spinner som gal Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Sliter med å komme inn i multiplayer jeg.. Funker det for dere? Prøvde tidligere i dag og akkurat nå. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Får ikke spilt multiplayer jeg heller... Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Var litt ustabilt i Titanfall akkurat også. Mulig Live-hikke. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nå kom jeg inn i multiplayer ser det ut som.. Hva er kult her? Jeg suger i drifting. I forza 4 synes jeg Tag var kult når jeg spilte sammen med andre. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Dobbelt Endret 6. september 2014 av c7Nn Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nå kom jeg inn i multiplayer ser det ut som.. Hva er kult her? Jeg suger i drifting. I forza 4 synes jeg Tag var kult når jeg spilte sammen med andre. Tag blir kjedelig i lengden da det kun foregår på Test Track og kun i S-Class. I tillegg er det svært mange som jukser og kjører ut av banen/lirker seg inn der kun noen biler kan komme frem. No-Collision er tingen spør du meg. Er så mange usportslige idioter som gjør alt annet umulig og ha det morro med. Minner også om at hvis du har spillt tidligere Forza titler kan du gå inn HER og hente deg noen ekstra CR. 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hmm... jeg får ikke spilt multi enda... Men tjener man noe bra på multiplayer drifting uansett? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nå kom jeg inn i multiplayer ser det ut som.. Hva er kult her? Jeg suger i drifting. I forza 4 synes jeg Tag var kult når jeg spilte sammen med andre. Tag blir kjedelig i lengden da det kun foregår på Test Track og kun i S-Class. I tillegg er det svært mange som jukser og kjører ut av banen/lirker seg inn der kun noen biler kan komme frem. No-Collision er tingen spør du meg. Er så mange usportslige idioter som gjør alt annet umulig og ha det morro med. Minner også om at hvis du har spillt tidligere Forza titler kan du gå inn HER og hente deg noen ekstra CR. Kult! Takk for tips og link:) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Multiplayer har endelig begynt å fungere. Er det bare meg som suger og har liten forståelse for drifting eller er FM5 litt random? Kan hvertfalt ikke drifte slik jeg gjorde på FM4 med mye brekk osv... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Det ser ut til at diffen spiller meget mye rolle i FM5. I FM4 var det jo bare å sette den mellom 80-90 så gikk det schmø Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Fysikken på spillet er bygd opp igjen på ny i FM5, sleit selv noe helt for jævlig de første gangene med å drifte, men det har kommet seg.. Føler det er litt mer realistisk nå når det ikke skal noen ting til før du går hurramegrundt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Forza Horizont 2 demo ute, laster ned nå 87%. Herregud så jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Nå er det mulig og forhåndsbestille Horizon 2 gjennom Xbox marketplace. Selv valgte jeg Ultimate edition som inneholder VIP pass og car pass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Har man forza 5 vip status får man FH2 ultimate editon til 89$ om man bruker us store. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tror FH2 kan bli hysterisk festlig når man spiller sammen med folk. Om noen her tror de kommer til å spille det endel er det fritt frem for å legge meg til, evt sende meg en PM, så legger jeg til dere. GT samme som nick; RunRookieRun Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Hvor mye koster Forza 5 gjennom US nå? 23 £ på ebay.co.uk ser jeg nå for koden. Ok. kjøpte det nå. 165 kroner for en kode fra .com Endret 19. september 2014 av 530XD Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Kjøpte ny xbox på mandag. Endelig en som ikke støyer mye! Har endelig fått dreisen på drifting i FM5. Det er definitivt mer "pirkete", dvs det holder ikke å tune kun camber og litt til som man kunne i FM4. Vanligvis tuner jeg camber ved å se på telemetry > heat. Når dekkene foran er jevnt over varmt har jeg veldig bra grep. Men i FM5 kan man jo kjøre -5 camber uten at det blir jevnt varmt... Menmen Også litt toe så det blir lettere å catche driften. Diffen er også intressant i FM5. Jeg liker å bruke rundt 75-90 Accel, og mellom 10-20 Daccel Endret 26. desember 2014 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå