Coastkey Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Noen som er interessert i onlineracing en fast dag f. eks med forskjellige løp i privat lobby. Kanskje BTCC eller lignende hvor vi har kvalifisering og løp. Har også lagt ut noen tunede biler; Trans Am 1973 C-class(blant top 200 Prague) Ford GT 2005 A-class(rask og competetive) Pagani Zonda R-class(superrask på startlinjen og lett å kjøre uten assists) Nissan 370 B-class Corvette 1960 B-class(bra onlinebil) BMW Z4 B-class(bra onlinebil) Chevy ZR 1 B-class Audi RS 7 A-class(for raske baner, men er ikke helt i mål med denne enda) Kom gjerne med tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Vi er noen få som skal kjøre online ved 8-9 tiden på lørdag om noen vil joine. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ja takk. Hadde vært gøy å få organisert noe slikt. Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Sender en invitasjon til deg MrMonster ikveld om du vil være med. Generalen, har ikke deg på venneliste, men vi skal kjøre litt ved 8-9 tiden ikveld. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 ok, kan legge deg til hva heter du på xbox ? Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Moro at du kom Generalen. Vet ikke om du hørte oss, men DoubleTap ba meg si sorry for en krasj. Vi kjørte B og R class litt etter du dro. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Okay, får gjenta det her. Får øve litt mer i mellomtiden Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Så at du sladdet en del, og både GRD og jeg har noen gode tunes som sitter ganske bra på veien som du kan prøve om du vil. Kan godt vise deg basics på tuning så du kan tune selv. Blir vel antageligvis kjøring hver lørdag for de som vil være med. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 ja det går jo an ja m3'a sitter ikke så godt på vegen er jo bakhjulstrekk mister mye fart når man drifter da Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Om noen vil spille Forza, legg til nVerdict. Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Vi skal vel kjøre litt på lørdag ved 9 tiden tror jeg. Du er mer enn velkommen til å joine. Legger deg til nå. Alle som er intr i clean racing er invitert. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vi skal vel kjøre litt på lørdag ved 9 tiden tror jeg. Du er mer enn velkommen til å joine. Legger deg til nå. Alle som er intr i clean racing er invitert. Hadde blitt med jeg, men spillte ikke før sent i går. Send en melding nestegang så blir jeg med om det passer. Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Får vel min Xbox i starten av neste uke og har veldig lyst til å kjøpe Forza 5. Men jeg er litt usikker med tanke på microtransactions. I hvor stor grad "ødelegger" dette spillet? Og er det noe annet negativt/positivt som er verdt å vite? Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Får vel min Xbox i starten av neste uke og har veldig lyst til å kjøpe Forza 5. Men jeg er litt usikker med tanke på microtransactions. I hvor stor grad "ødelegger" dette spillet? Og er det noe annet negativt/positivt som er verdt å vite? Etter de oppdaterte økonomien er ikke microstransactions noe problem lenger. For min del så ødelegger de ikke i det hele tatt. Negativt, hmm. Det er en nedgradering fra Forza 4 med tanke på funksjoner, biler og tracks. :/ Endret 9. februar 2014 av Hakonnn Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 En kort anmeldelse; http://www.gamer.no/brukere/coastkey/19543/anmeldelser/46036/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Du kan også høre på Jeremy Clarkson snakke dritt om svindyre sportsbiler i F5. Og han fra Fifth Gear med den mørke stemmen. Endret 11. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Blir racing lørdag ved 9 tiden igjen for alle clean racers. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Blir racing lørdag ved 9 tiden igjen for alle clean racers. Hva slags racing og hvilken class? Endret 13. februar 2014 av Hakonnn Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Vi starter som regel med C-class og beveger oss oppover. Alle ønsker er velkommen, men vanligvis kjører vi Circuit. Ikke hatt noe særlig drift og drag. Har en god del bra tunes som kan brukes om du vil. Er nicket ditt Hakonnn, eller er vi allerede venner på Xbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå