Gå til innhold

Zelda på wii u, står fast.

Mr_Tiger

Anbefalte innlegg

Har aldri spilt dette spillet før, men guttungen har fått dette spillet og synnes det er litt vanskelig å komme igang. Fårstår ikke helt gamelogikken i spillet.

Vi står nå fast etter at en stor fulg slapp en eller annen unge i skauen.

Kommer ikke opp i skogen siden brua over ditt må repareres og at søsteren sier at jeg må finne et våpen jeg kan forsvare meg med i skogen.

Hvordan kan jeg reparere brua og hvor finner jeg et våpen

Hår spurt alle på øya, men ingen nevner noe om dette. Finner heller ikke noen våpen jeg kan bruke.

Håper noen kan hjelpe oss å komme igang med spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En gammel mann i førsteetasje i et stort hus i byen gir deg et tresverd mot littegrann trening. Da kan du kappe ned trær og gress. Trærne blokkerer veien opp til der fuglen droppa ungen bl.a. så du kommer ikke dit uten sverdet.

Kapper du gress får du ofte penger også.

Spillet er stort sett ganske greit, med at det begrenser områdene til du får riktig item for å komme videre. Og dungeons er stort sett basert på det siste våpenet eller tingen du fant.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har aldri spilt dette spillet før, men guttungen har fått dette spillet og synnes det er litt vanskelig å komme igang. Fårstår ikke helt gamelogikken i spillet.

Vi står nå fast etter at en stor fulg slapp en eller annen unge i skauen.

Kommer ikke opp i skogen siden brua over ditt må repareres og at søsteren sier at jeg må finne et våpen jeg kan forsvare meg med i skogen.

Hvordan kan jeg reparere brua og hvor finner jeg et våpen

Hår spurt alle på øya, men ingen nevner noe om dette. Finner heller ikke noen våpen jeg kan bruke.

Håper noen kan hjelpe oss å komme igang med spillet.

Da har du ikke pratet med alle, fordi en av dem forteller faktisk om en som kan sverdteknikk på øya :) Nøkkelen i spillet er å snakke med folk, siden de ofte gir nøkkelord om hva du skal gjøre.

Men jeg fraråder dere sterkt til å se på videoer eller la folk fortelle hva dere skal gjøre, fordi da vil all moroa i spillet bli ødelagt. Tips fra meg, prøv selv, dere finner ut av det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...