Pilseboben Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan man bytte ut den skjermspareren som kommer opp etter en stund... automatisk i xp. den svarte med windows xp logo som flytter seg litt rundt. (dette er på en jobb pc, uten admin!) skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Høyreklikk på skrivebord - Egenskaper - Skermsparer. Så kan du velge blant 10 - 15 forskjellige. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 nei... ikke den skjermspareren... dette er en jeg ikke får slått av... det er bare et xp bilde.... fa*n hvordan forklare dette da er på en jobb pc... har ikke skjermsparer opsjonen... Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 nei... ikke den skjermspareren...dette er en jeg ikke får slått av... det er bare et xp bilde.... fa*n hvordan forklare dette da er på en jobb pc... har ikke skjermsparer opsjonen... Hvorfor bry seg ? Har Administrator bestemt at dette er skjermspareren som alle skal bruke, og ikke gir deg andre rettigheter enn "user", blir nok som Administrator vil GPO er en fin ting ! - Ralek - Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Da må du nok hacke admin passordet eller noe sånn Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 jaja... bare å d*ite i d da! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan jo spørre admin om å få bytte, da. Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Denne skjermbeskytteren er nok umulig å endre... Jeg har prøvd... HVIS noen vet hvordan så si fra..... KjellElvis 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå