Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! :dremel:

Jeg har lenge hatt lyst å lære meg python skikkelig og lurer derfor om noen av dere som kan python godt eller er nybegynner og de som vil begynne med det, har lyst å ha en slags prorgammering-meetup hvor vi sitter en kveld i uken eller noe og lage noe for få å bedre skills og lære noe nytt og hvem vet det kan kanskje bli noe prosjekter i framtiden :w00t: .

Hadde vært fint hvis du bor i Stavanger, Sandnes, Brynes, Klepp eller Sola så det blir enklere å meet-up.

Lykke til alle sammen! :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, dette med hacktaton/meetup for programmering i helgene i Stavangerområdet synes eg er eit flott initiativ. Eg er med en gjeng som programmerer av og til i helgene. Det blir av og til Python også. Så har du lyst å lære deg Python og drikker kaffe, så kan vi kanskje snakkes. Og om fleire har lyst å vere med så det er det sikkert mogleg å få tak i eit lokale ein plass. Bor sjølv på Sola som er ganske midt i mellom Stavanger, Sandnes og Bryne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, dette med hacktaton/meetup for programmering i helgene i Stavangerområdet synes eg er eit flott initiativ. Eg er med en gjeng som programmerer av og til i helgene. Det blir av og til Python også. Så har du lyst å lære deg Python og drikker kaffe, så kan vi kanskje snakkes. Og om fleire har lyst å vere med så det er det sikkert mogleg å få tak i eit lokale ein plass. Bor sjølv på Sola som er ganske midt i mellom Stavanger, Sandnes og Bryne.

JESS! Konge! Hvor er det dere treffes allerede og åssen jeg kan bli en av gjengen? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...