guttaboys Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei! Jeg har lenge hatt lyst å lære meg python skikkelig og lurer derfor om noen av dere som kan python godt eller er nybegynner og de som vil begynne med det, har lyst å ha en slags prorgammering-meetup hvor vi sitter en kveld i uken eller noe og lage noe for få å bedre skills og lære noe nytt og hvem vet det kan kanskje bli noe prosjekter i framtiden . Hadde vært fint hvis du bor i Stavanger, Sandnes, Brynes, Klepp eller Sola så det blir enklere å meet-up. Lykke til alle sammen! 1 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hei, dette med hacktaton/meetup for programmering i helgene i Stavangerområdet synes eg er eit flott initiativ. Eg er med en gjeng som programmerer av og til i helgene. Det blir av og til Python også. Så har du lyst å lære deg Python og drikker kaffe, så kan vi kanskje snakkes. Og om fleire har lyst å vere med så det er det sikkert mogleg å få tak i eit lokale ein plass. Bor sjølv på Sola som er ganske midt i mellom Stavanger, Sandnes og Bryne. Lenke til kommentar
guttaboys Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Hei, dette med hacktaton/meetup for programmering i helgene i Stavangerområdet synes eg er eit flott initiativ. Eg er med en gjeng som programmerer av og til i helgene. Det blir av og til Python også. Så har du lyst å lære deg Python og drikker kaffe, så kan vi kanskje snakkes. Og om fleire har lyst å vere med så det er det sikkert mogleg å få tak i eit lokale ein plass. Bor sjølv på Sola som er ganske midt i mellom Stavanger, Sandnes og Bryne. JESS! Konge! Hvor er det dere treffes allerede og åssen jeg kan bli en av gjengen? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Sendte deg ein privat melding, så tar me det der i frå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå