Joachim_F Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Kan du fange en asteroide?NASA-oppdrag til Kerbal Space Program Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Awesome. Gleder meg til å finne frem lassoen og fange meg en astroide. Kan ikke annet enn å anbefale folk å kjøpe seg spillet. Men vær advart, læringskurven er til tider høy. 2 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Spilletiden min i KSP passerte for en stund siden Skyrim... 2 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Awesome. Gleder meg til å finne frem lassoen og fange meg en astroide. Kan ikke annet enn å anbefale folk å kjøpe seg spillet. Men vær advart, læringskurven er til tider høy. Det har en demo som anbefales for å se om du liker det.Ja har brukt vanvittig mye tid i det spillet. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg trenger nok ikke demoen siden jeg kjøpte det da de akkurat hadde introdusert den første månen. Brukt en del timer på spillet, ja. 1 Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg trenger nok ikke demoen siden jeg kjøpte det da de akkurat hadde introdusert den første månen. Brukt en del timer på spillet, ja. Tror det var ment som et tillegg til anbefalingen din der du oppfordrer å kjøpe spillet ;-) Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Tror det var ment som et tillegg til anbefalingen din der du oppfordrer å kjøpe spillet ;-) Jup altid greit med demoer, er et litt spesielt spill som sikkert ikke alle liker. Jeg selv har vell stort sett rundet spillet, grand tour med 666 ton fra launchpad og "landet" på Jool, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå