Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 forventet lite, hva er problemet ditt? er du fanboi Beklager? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Titanfall var faktisk litt fetere enn jeg hadde forventet Føles bra ut på Xbox One gitt, tight og behagelig kontrollere som forventet fra tidligere COD (RIP) veteraner. Var artig å endelig få teste ett Fast paced fps på One også etter maaange timer BF på PS4! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Spilte litt BF4, og merker jo egentlig raskt hvor stor forskjell det er mellom 6v6 or 32v32. Grunts eller AI er jo hjernedød (kan man dø av de i det hele tatt) så jeg har endelig begynt å bare gi faen i de og fokusere om de største prikkene på kartet, som er andre spillere (tok faktisk lang tid før jeg forstod det...) Jeg traff forresten på en drop-pod og tok alle sammen close-range uten å dø. Textures er ikke helt å rope hurra for, men det forandrer kanskje seg med tiden. Noen steder ser det fint ut mens andre steder så er det bare noen store pixler. Endret 15. februar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Nå har jeg stått på "Connecting" i 10 minutter. Er spillet nede, er det standard betaprosedyre på g, eller er det rusk i maskineriet mitt? e: nvm, var bare å skifte server til North Europe så kom jeg rett inn. Endret 15. februar 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fikk spilt et par runder her nå og må nok innrømme at jeg er positivt overasket. Tror nok dette blir et kjøp når den tid kommer. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Nå har jeg stått på "Connecting" i 10 minutter. Er spillet nede, er det standard betaprosedyre på g, eller er det rusk i maskineriet mitt? e: nvm, var bare å skifte server til North Europe så kom jeg rett inn. Skifte server? Hvordan gjorde du det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Har en Beta nøkkel for PC om noen vil ha, PM så er det førstemann til mølla EDIT: Nøkkelen er gidt bort! Oyre ble vinneren, happy gaming! Endret 15. februar 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Enten spiller jeg mot bots, jeg er god, eller de andre suger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Nå har jeg stått på "Connecting" i 10 minutter. Er spillet nede, er det standard betaprosedyre på g, eller er det rusk i maskineriet mitt? e: nvm, var bare å skifte server til North Europe så kom jeg rett inn. Skifte server? Hvordan gjorde du det. Nederst i høyre hjørne på main pagen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Rimelig fornøyd med denne runden: Titanfall er meget interessant så langt. Vet ikke helt om jeg kommer til å investere i spillet når det blir sluppet da det ikke er noen breakthrough innen sjangeren. Det er dog en ny og interessant vri på sjangeren og de har virkelig klart å ballansere titans vs pilots slik at det ikke føles urettferdig. Utrolig god følelse å bruke parkour elementet til sin egen fordel også da man kan få til ganske mye på den fronten. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) For dere som fortsatt venter på beta tilgang, så har jeg et tips, skontakt dem med linken nederst på DENNE siden, og spørr rett ut om du kan få tilgang til betaen. Det gjorde jeg for et par timer siden, og fikk akkurat denne mailen tilbake; Greetings, Thank you for contacting us with your inquiry regarding the Titanfall Closed Beta. We are delighted to inform you that the account shown below has been flagged for access to this exciting phase of testing. Please visit www.origin.com to begin your download. Origin ID: ********We tremendously appreciate your support and hope you enjoy the Beta.Prepare for Titanfall!Sincerely,EA help Endret 16. februar 2014 av JVMyhre Lenke til kommentar
Jext Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Flere inntrykk av beta da? Det ble en god del spilling på meg i helga, 10 timer totalt. Helt garantert kjøp for min del, gleder meg til fullversjonen kommer ut med 14 kart og mer utstyr og snadder. Veldig lenge siden jeg har hatt det så gøy med et skytespill. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-19-be-advised-i-was-wrong-about-titanfall Eurogamer ble overbevist av betaen. Kan ikke si meg uenig, men så har jo jeg ventet på dette spillet siden Respawn ble dannet. Vet allerede at jeg kommer til å bruke ufornuftig mange timer bak spakene på en Titan i fremtiden. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Dønn kjøp. Slike spill bruker egentlig ikke å interessere meg, sci-fi fps med roboter lissom. Men det er så gjennomført bra og så konge gameplay at jeg ble veldig vektet. Respawn ville lage noe som ville gå rett i strupen på konkurrentene, og det er vel nettopp det dem har laget. 3 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 utrolig kjedelig, no skill game. savner UT jeg Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Syns det er et kjekt spill jeg Vert mye av det samme skytespilla lenge nå å dette traff meg midt i blinken nå spiller jeg døgnet rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå