Jext Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Flere enn meg som gleder seg vanvittig til dette spillet? Dette er den første storsatsingen fra folka i Respawn Entertainment, Ex Infinity Ward folkene som laget Modern Warfare. Beta på dette spillet vil komme på PC og XBone 14. februar, detaljer på hvem som får være med er ikke avslørt enda men det skal ikke ha noe med forhåndsbestilling å gjøre. For de som ikke vet, det er et lagbasert 6v6 FPS spill som har fokus på mye mobilitet. Man kan dobbelhoppe ved hjelp av en jetpack, og løpe langs vegger i miljøene. Underveis i rundene sanker man poeng ved å drepe fiendlige spillere og NPC'er rundt omkring på brettet, som fører til at man får mulighet til å kalle ned gigantiske mechs på slagmarken. Denne kan du få til å vokte områder, følge etter deg eller hoppe inn i førersetet og lage kaos for alle i din umiddelbare nærhet. Det er fokus på progresjon og unike egenskaper både som infanteri på bakken og i mechen du kaller ned. Spillet gies ut 11. mars. Hjemmeside: http://www.titanfall.com/ 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Gleder meg noe sinnsykt! Eneste spillet jeg ser frem til på de nye konsollene på denne siden av oktober. Nå gjelder det bare å få tak i en XBO, helst før betaen. Håper virkelig dette blir like stort for FPS sjangeren, som COD4:MW var når det kom ut. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Tror og håper dette blir veldig bra! Lenke til kommentar
Jext Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Spillet kommer bare på PC/360/XBone er det viktig å merke seg, PS4 eiere får dessverre ikke delta i morroa her. Veldig synd egentlig, siden det kommer til å redusere salget av spillet totalt sett. Jeg skal selv spille det på PC ettersom ingen av de nye konsollene interesserer meg nevneverdig. 360 utgaven blir nok en sørgelig affære grafikkmessig så det vurderer jeg ikke engang, samt jeg kan se for meg at dette er et spill jeg personlig vil spille med mus/tastatur. Håper selv at dette blir stort, er på tide med et friskt pust i "arkade shooter" sjangeren. Videoer jeg har sett fra alpha virker rimelig spekket med action hvertfall! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Håper flere av oss får en beta invite. Synes det ser veldig spennende ut og en litt ny vri på en sjanger som har strengt tatt stagnert i flere år nå. Tror det kommer til å bli mange OH SHIT stunder i det spillet der. Du valser rundt hjørnet og løper rett inn i bena på en Titan...shiiii BOOM! Lenke til kommentar
Jext Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Håper flere av oss får en beta invite. Synes det ser veldig spennende ut og en litt ny vri på en sjanger som har strengt tatt stagnert i flere år nå. Tror det kommer til å bli mange OH SHIT stunder i det spillet der. Du valser rundt hjørnet og løper rett inn i bena på en Titan...shiiii BOOM! Sant det! Liker også at det virker som det er mange måter å ta ned en Titan på. Alle har våpen som gir mulighet til å skade de, din egen Titan har også mye muligheter her samt muligheten til å fly på i nærkamp. Som soldat kan man jo også hoppe opp på ryggen til en fiendlig Titan og skyte istykker ting derfra. Spesielt denne delen så rimelig heftig ut. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 liker at det er 6v6, så det blir litt mer oversiktlig og spennende. skjønner ikke greia med 64+ players osv...er bare kaotisk Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Wiiiii jeg fikk en beta key :-D Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jepp samme her . Kommer nok til å bli noen timer i kveld ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da har jeg prøvd PC utgaven litt. Første inntrykket er veldig bra! En får litt nerd wood idet en setter seg i en Titan. En føler seg rimelig bad ass ut idet en fyrer av salver med skudd på størrelse av en mann. Men er litt overasket over at spillet ikke ser bedre ut en det gjør. Ikke missforstå det er langt ifra et stygt spill. Men på maks grafikk så er det ikke et spesielt pent spill. Mulig endel ting ikke er på plass i beta, virker som AA ikke er helt i boks bla.. Men at jeg skulle score høyest av alle i en kamp ved å bruke en Xbox kontroller overasket meg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har du begynt å laste det ned, tar det stor plass? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Disk space required: 12.38GB. Mappen Titanfall-Beta opptar 12.3GB på disken i følge Windows. Er nettopp ferdig å installere spillet. Titanfall Audio Installer Endret 14. februar 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Ikke noe kode her heller, men det får jeg aldri når det er snakk om sånne ting. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Disk space required: 12.38GB. Mappen Titanfall-Beta opptar 12.3GB på disken i følge Windows. Er nettopp ferdig å installere spillet. Titanfall Audio Installer Såg en liten review av beta og der fortalte de at lyden av det meste var meget bra. Så det er kanskje grunnen til "Titanfall Audio Installer". Edit: Jeg kan ikke huske å ha lest noe om en NDA? Uansett så var training mission verldig artig. Gleder meg til å prøve ut multiplayer senere Endret 14. februar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har en liten stream dersom noen vil titte på spillet: https://www.youtube.com/watch?v=wZfmZ2KyLoQ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Herregud så artig dette spillet var. Har spilt i en time nå og wow det var intenst og utrolig gøy Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 no servers found, crashed alleredE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Herregud så artig dette spillet var. Har spilt i en time nå og wow det var intenst og utrolig gøy Mhm, det er vanvittig gøy ja! Merkelig dog at en bare har 6 vs 6.. no servers found, crashed alleredE? Det er en BETA, hva hadde du forventet? https://twitter.com/Respawn Endret 14. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Herregud så artig dette spillet var. Har spilt i en time nå og wow det var intenst og utrolig gøy Mhm, det er vanvittig gøy ja! Merkelig dog at en bare har 6 vs 6.. no servers found, crashed alleredE? Det er en BETA, hva hadde du forventet? https://twitter.com/Respawn forventet lite, hva er problemet ditt? er du fanboi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå