Joachim_F Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Droppes nysatsningen nå som studioet har fått ansvar for Gears of War?Hva skjer med det nye spillet fra Black Tusk? Lenke til kommentar
Pendraeg Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Tittelbildet minner meg av en eller annen grunn om estetikken i Shiny Entertainment's gode gamle Sacrifice Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 MS kjører seriene sine for hardt, ikke noe spennende med et nytt Gears-spill når vi har fire denne konsollgenerasjonen. Egentlig litt artig å sammenligne tall på ekslusiver til MS og Sony. I løpet av denne generasjonen fikk vi fire Gears of War, fire Halo (pluss et strategispill) og fire Forza. Sony gav ut tre Uncharted spill, to God of War-spill, to GT, to Killzone, tre Resistance-spill og to inFamous-spill. Resultatet er jo at etter min mening så har ikke MS lenger noen interessante serier, fordi de er oppbrukte, mens Sony sitter igjen med flere friske serier. Poenget mitt er at det virker tullete å droppe nye IP-er til fordel for enda mer spill i en serie som har for lite utviklingspotensiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå