veluci Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei. Jobber på båt, å er hjemme 4 uker i slengen. Eg vekke like lenge. Har kjøpt meg leilighet, å kunne egentlig tenkt meg litt ekstra penger i kassen. Noen som har noen gode forslag til hva jeg evt kunne ha jobbet med når jeg er hjemme på fri? Er jo ikke helt lett å finne ut av det siden jeg er vekke halve året. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvilken stilling du har er ganske relevant. 1 Lenke til kommentar
veluci Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Hvilken stilling du har er ganske relevant. Reiser som styrmann. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvilken stilling du har er ganske relevant. Reiser som styrmann. Tenk om du hadde vært maskinist Som styrmann kan du jo jobbe på ett kurssenter som instruktør. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 På hvilken type båt? Supply båt. Hvilken stilling du har er ganske relevant. Reiser som styrmann. Tenk om du hadde vært maskinist Som styrmann kan du jo jobbe på ett kurssenter som instruktør. Er ingen kurssenter der jeg bor. Tenkte noe litt mer lokalt Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Mener da ganske sikkert at det ikke er lov til å reklamere for sine egne tjenester på forumet. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Mener da ganske sikkert at det ikke er lov til å reklamere for sine egne tjenester på forumet. Hmmm. Skriver ikke noe om hvor jeg er fra eller noe. Spør bare om noen har noen forslag til hva jeg kunne brukt fritiden min til for å få inn noen ekstra penger i kassen. Jeg vet faktisk ikke. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det var ikke myntet på deg. En bruker reklamerte for sin egen nettside, men innlegget hans ble fjernet av moderator. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Kunne du tenke deg å jobbe litt som håndverker eller jobbe på fabrikk? Er sikkert noen små tømrerfirmaer, kanskje rørlegger/elektriker som har bruk for ufaglært hjelp av og til, ellers er det jo butikker. Er vel noe vanskelig å jobbe annenhver måned i de fleste jobber på land.. Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Finnes mange metoder for å tjene penger på nett. Prøv å google litt, så finner du sikkert en metode som passer for deg Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Deg igjen? Bare med mindre signatur nå og ingen åpenbar reklame? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Det der er bare svindel ... Ingen metode du får oppgitt på et eller annet nettsted vil hjelpe deg å tjene penger på nett. Enkelt og greit! Dagens vise ord: dersom noen tar penger for å vise deg hvordan du tjener penger, så er det 99% sikkert fanteri. Skal du tjene penger på nett må du plukke litt info her og der, investere penger (ikke i ebøker, men i software, domener, nettsider, reklame, div), TESTE, forkaste det som ikke fungerer og satse videre på det som fungerer. Det tar tid, penger og er en jobb i seg selv. Du må forvente å putte inn noen hundre/tusen timer før du i det hele tatt tjerner penger. Jeg jobber turnus og tjener penger på flere nettsider når jeg er hjemme (når jeg er ute òg forsåvidt). Endret 7. februar 2014 av Atmosphere Lenke til kommentar
Phithor Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Tipser om å begynne med å investere aksjer o.l. i tillegg. Du har mye tid til å lære deg hvordan det fungerer og lese deg opp på selskap. Du kommer sannsynligvis til å jobbe slik i lang tid. Det er mange som jeg ser på forumer og div som gjør akkurat dette. Finn ut hva som engasjerer deg. Er det penger, finne opp noe(skapertrang), eller noe annet? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Det burde ikkje være heilt umogleg å finne seg ein deltidsjobb der du berre jobber enkelte måneder. Men det enklaste er kanskje å sattse på enklare strøjobbar slik at du ikkje forplikter deg meir enn nødvendig. Det fyrste som slår meg som ein grei ekstrajobb vil være å kjøre drosje eller liknande. Dette er ein jobb som har greit betalt dersom du er villig til å jobbe ein del utan at jobben krever spesielt mykje kompetanse. PS, du bør også sjekke arbeidskontra som du har med din hovedarbeidsgiver for å sjå om det foreligger føringer for kva type ekstrajobber du kan ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå