DementedAlbino Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Trenger en bra app jeg kan bruke samme med løping. Jeg løper stort sett samme runde hver gang, og hadde derfor vært greit å vite hvordan en ligger enn opp mot tidligere runder, hastighet, stigninger i løypen osv. Hvilken app anbefales å bruke sammen med løping og android mobil? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Har du prøvd de som er åpenbare, Runkeeper eller Endomondo? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Dersom det er kun løping og ikke mange forskjellig treningsformer, så kan Strava Run og være et alternativ. Personlig bruker jeg Endomondo pga at den fungerer med mange forskjellige aktiviteter (Løping, sykling, spinning, ski osv). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Har du prøvd de som er åpenbare, Runkeeper eller Endomondo? Jeg har ikke prøvd noen, rett og slett fordi der er så mange og velge mellom og da er det mye enklere å få anbefalinger i fra andre som alt har testet flere av de som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg bruker Runkeeper, også fordi den kan brukes til forskjellige aktiviteter. Prøv Runkeeper, Endomondo og Strava Run, så finner du nok fort en favoritt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå