Borger___ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noen som vet om det er muligheter til å synke undertekst (srt) filer til serier/filmer, slik at man kan legge de i samme mappe og spille av på smart-tv? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Feks. http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Other-VIDEO-Tools/Subtitle-Workshop.shtml kan brukes. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Takker. Har du erfaringer med denne, er den grei å bruke? Ligger det noen video tutorial på nett? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Vet ikke om noen tutorial, men er ganske grei å bruke. (Kan sikkert finne en hvis du søker) En stund siden jeg har brukt den, men det er ganske selvforklarende. Last inn videoen i applikasjonen, spill av, finn et referanse tidspunkt på ett eller annet ord som de sier i filmen. Sammenlign dette så med tidsstempelet på det samme ordet i underteksten og justér så tidsstempelet forover eller bakover, alt ettersom. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Vet ikke om noen tutorial, men er ganske grei å bruke. (Kan sikkert finne en hvis du søker) En stund siden jeg har brukt den, men det er ganske selvforklarende. Last inn videoen i applikasjonen, spill av, finn et referanse tidspunkt på ett eller annet ord som de sier i filmen. Sammenlign dette så med tidsstempelet på det samme ordet i underteksten og justér så tidsstempelet forover eller bakover, alt ettersom. Høre bra ut. Men lagrer den da en ny "output" av en sykronisert srt fil, eller integrerer den fila i videoen el. ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Den integrerer ikke, men kanskje finnes det muligheter for det dersom du ønsker det. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Ah, den er kun til Windows ser jeg.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå