Zeelot Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg leter etter en dressbag for flyreiser (de er mer solide og større enn en vanlig dresspose) Noen som vet hvor jeg kan finne det? PS Jeg bor i Oslo sentrum Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ikke funnet noen ting på Egertorget eller steen&strøm? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Follestad, Ferner Jacobsen, Tatler, Gunnar Øye, Høyer, og som nevnt over, Eger og S&S, er nok gode stalltips for å finne dressposer. Skal du ha en virkelig solid en kan du ta en titt på Filson - de har en ekstremt solid en. http://www.filson.com/products/garment-bag.70270.html?fromCat=true&fvalsProduct=luggage/garment-bags&fmetaProduct=1019 De har den på Høyer i Stavanger, så tipper du kan finne den i Oslo også. Er imidlertid ikke den billigste, og du får gjerne to gode par med sko til den samme prisen, men hvis du virkelig vil ha en solid dressbag kan jeg vanskelig forestille meg noe bedre. Har ihvertfall ikke sett noe som kan måle seg med den før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå