erik456 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Hei, jeg lurer på om noen av dere veit hvordan man kan fikse "feilmelding"utorrent "svarer ikke", feilmeldingen kommer alltid når jeg skal legge filene mine på NAS -en(zyxel nsa325 ). Jeg oppdatert Utorrent til den nye ver. også prøvd Bitcomet. Jeg har også prøvd at filene, skal legges automatisk på NAS-en, alikevel kommer den samme feilmeldingen. Er det noen av dere som har vært borti et liggnede problem, diskene er det ikke noe galt med. NAS-EN er forresten koblet til det trådløse nettverket. Er dette som er synderen! Endret 31. januar 2014 av erik456 Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 ja er mest sannsynelig det. ellers ære virus... er vell bare å prøve uten det Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Utorrent har vært fucked den siste tiden for meg også (og jeg bruker ikke trådlåst nettverk), tror den nyeste versjonen er synderen siden alt virket før jeg installerte denne, mens programmet nå aldri finner peers osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå