thaboszz Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg har en gammel hp laptop til 2000 kr, den holder på å brenne opp Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny en med et budsjett på 6K . Det jeg lurer på er om denne: http://www.komplett.no/acer-aspire-v3-772g-173-hd/803824 ville funket bra til å lage presentasjoner på powerpoint og kanskje spille ganske ganske krevende spill på low? Erfaringer med acer? Alternativer til samme eller mindre pris? Det blir ihvertfall ikke hp (redd for at huset skal brenne opp med en pc på 100 grader celcius)! + Erfaringer med proshop.no? Takker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
code Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Dataen du linker til har GT750, jeg vil tippe denne vil greie å kjøre BF3 og BF4 på mellom 50-60fps stabilt på 1600x900, med fleste innstillinger på low. Mtp. at alle datamaskiner over 5 kr greier å lage presentasjoner på powerpoint, så vil neste steg være å finne ut hvilken ytelse du ønsker å spille på. Min fremgangsmåte er som regel å lage en oversikt over alle skjermkortene du finner på datamaskiner tusen kroner over og under prisen du ønsker å bruke, deretter se på reviews/benchmarks/fps tester på hvert av skjermkortene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1562614 dette er et eksempel på hvordan jeg har gjort det tidligere, nå er dette litt billigere skjermkort en hva du ser etter, men tipper du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Maskinen du linket til bør kjøre de fleste spill greit på en lav grafikk innstilling. Når det gjelder proshop så har jeg dårlig erfaring med de når det gjelder leveringstid og klage på produkter som jeg sender inn. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 det er DDR3 ram versjonen av 750m bare så du vet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå