C0bra Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vant denne med mitt kabinett.. Fikk en 24porters switch i premie.. ganske kjekt det.. Det var bare til info.. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vant denne med mitt kabinett.. Fikk en 24porters switch i premie.. ganske kjekt det.. Det var bare til info.. Jeg har ikke spist frokost i dag. Jeg har vasket håret. Jeg har røyket to røyk og kjørt i 120 km/t til jobben fordi jeg var litt sent ute. Bare til info. Fin maskin, forresten. Neste post er vel en skjerm som står i stil? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har du ikke mer bilder av kabinettet ditt?? Fra toppen, siden og inni!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hadde vært lurt det ja. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Har du ikke mer bilder av kabinettet ditt?? Fra toppen, siden og inni!! Skal få tatt...blir hvertfall til casemod compoen her på ok.no.. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 fint rom du har :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå