Auto Asmodeus Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Frister å rapportere deg fordi du bare skal poste bilde av bilen din, ikke bilene, og fordi jeg vil ha den til høyre Endret 9. april 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Zepticon, RX7'en din er sweet! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Frister å rapportere deg fordi du bare skal poste bilde av bilen din, ikke bilene, og fordi jeg vil ha den til høyre Vi begge har tilgang til bil(er) til å trekke/frakte biler på. Jeg har tilgang til hele spekteret fra biltralle til lastebil dedikert til biltransport. Trondheim er ikke SÅÅÅÅ langt unna. Jeg har bilen en uke, også tar du den en uke? Endret 9. april 2014 av Hansien 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Fristende (man da bør vi passe på så ikke Zepticon får nyss i planene våre he he) Endret 9. april 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå