Lawman Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg har en Honda HS 622 snøfreser som plutselig ikke virker, dvs. den kaster ikke ut snøen. Den er da naturligvis ikke tett av snø, og brytepinnene er like hele. Er det noen som har tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Kanskje du allerede har måkt? Et naturlig spørsmål er jo om skruen og vifta går rundt? Endret 28. januar 2014 av vidarkri 1 Lenke til kommentar
Lawman Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg vet ikke helt hva du mener med vifta, men det går nok ikke rundt, nei. Det er det som er problemet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det er det nok noe som har falt av eller røket i kraftoverføringa fra motoren. Det er nok bare å få levert den på verksted. Lenke til kommentar
Lawman Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Det var visst en trepinne som hadde kilt seg fast inne i "rotorskruen", innenfor innmaterskruen... Og "rotorskruen", som jeg kaller den, det er kanskje vifta det... Endret 28. januar 2014 av Lawman Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det er jo en klump som fordeler kraft til skruen og vifta og den kan jo ryke hvis man er uheldig. Du kan se systemet her. Også har du en clutch som kobler krafta ut og inn til dette systemet her. Men hvis du ikke er mekaniker så tror jeg ikke du skal klå på dette selv. Lenke til kommentar
Snø fres trøbbel Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Hei har samme problem med Honda 655 noen sier trenger parafin i utkaster kanal gammelt stearinlys ,diesel el freseren bare dytter snøen fremover Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 1 hour ago, Snø fres trøbbel said: Hei har samme problem med Honda 655 noen sier trenger parafin i utkaster kanal gammelt stearinlys ,diesel el freseren bare dytter snøen fremover Sjekka at innmatingen sviver? Hvis bryteboltene har røket vil den bare dytte uten å få kasta snøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå