Gå til innhold

her kan du være med å protestere mot tollgrensa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste måten å protestere på er å stemme på partier som vil senke tollbarrierene og på lang sikt fjerne dem helt. Med andre ord helt og fult følge WTO sin politikk. Haddde Norge vært med i Eu så hadde det ikke vært lov med så syke tollsatser. Så vi har bare oss selv oå takk for at vi sitter i nisselandet vårt og er misfornøyde med tingenes tilstand.

Lenke til kommentar
Den beste måten å protestere på er å stemme på partier som vil senke tollbarrierene og på lang sikt fjerne dem helt. Med andre ord helt og fult følge WTO sin politikk. Haddde Norge vært med i Eu så hadde det ikke vært lov med så syke tollsatser. Så vi har bare oss selv oå takk for at vi sitter i nisselandet vårt og er misfornøyde med tingenes tilstand.

men hadde vi vert medlem av EU hadde vi mistet kontrollen over Landet vort også ..

da ville vi også hatt et forbud mot Filmer og musikk fra nettet ..

og tenk på alle de småbruka i norge som ville blitt lagt ned så stor bonden kunne få litt mer åker for sine 5000 griser ....

nei takk ..

(skrevet under)

Lenke til kommentar
da ville vi også hatt et forbud mot Filmer og musikk fra nettet ..  

Hehe, jeg har registrert at det er ganske mange fra sentraleuropa på dc-hubber. Eu-medlemskap vil ikke føre til noen endring i praksis.
og tenk på alle de småbruka i norge som ville blitt lagt ned så stor bonden kunne få litt mer åker for sine 5000 griser ....  

Hvorfor skal jeg tenke på småbrukene? JEg er overhodet ikke fornøyd med å betale bonden lønn med skattepenger. Jeg synes at i utgangspunktet bør industri/næringsforetak som ikke er liv laga leges ned. Omstruktureringer er viktig i en moderne økonomi. Og bonden blir ikke arbeidsledig, det er mangel på arbeidskraft i dette landet.
Lenke til kommentar

vet ikke helt hvor du får infoen din fra men det er feil!

det er ikke mangel på arbeidskraft det er mangel på jobb .. EU hjelper ikke med å skaffe mer jobb .. nei de hjelper med å SPARKE fler folk ..

(stol på meg .. jobben min hang også litt tynt et stykke.. jeg er en av de heldige)

barefordi noen fra sentral europa er på DC betyr ikke de har lov til å være der ..

og det er det som teller .. blir du tatt for å laste ned filmer nå .. så blir du ikke bura inne

værste som kan skjer er at du kan få en liten bot ..

blir du tatt i et EU land kan du få flere år bak muren ..

Lenke til kommentar
vet ikke helt hvor du får infoen din fra men det er feil!  

det er ikke mangel på arbeidskraft det er mangel på jobb

Han hende at denne bonden må gå på skole igjen, rett og slett fordi det ikke bruk for det yrket han har valgt. Det er mangel på arbeidskraft. Dette argumente har vært brukt i innvandringspolitikken i 3 tiår. Da har isåfall jeg blitt lurt. Det er mangel på hjemmehjelpere, sykepleiere og de tradisjonelle håndtverksyrkene. Vi har nok arbeidskraft, men feil utdannet/skolert.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...