Gå til innhold

Sony, LG eller Samsung?- lurte på hvilken av disse merkene det er minst problemer med, dvs. hvilken av dem som er skjeldnest til service.

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe meg et nytt TV og lurte på hvilken av disse merkene det er minst problemer med, dvs. hvilken av dem som er skjeldnest til service.

Er det noen her som har erfaring med dette eller som kan vise til noen statistikk på en eller annen nettside?

Endret av KVTL
Endret emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen tall som beviser det, men erfaringsmessig vil jeg si at japanske merker har en tendens til å vare lenger enn sine koreanske konkurrenter - så av de tre du nevner ville jeg gått for Sony.

Dette ut ifra erfaring som serviceansvarlig fra to vidt forskjellige elektronikkforhandlere - samt dyptliggende interesse for faget.

Jeg har hatt både LG, Samsung, Sony og Pioneer TV'er i hus, ironisk nok er Pioneer apparatet det eneste jeg har hatt problemer med.

Teknologien er kommet så langt at uansett hvilket merke du velger - så lenge du ikke kjøper billigste modell - så varer den langt utover garantitiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...