Ovidia2 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Fairytale Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nok et godt stykke håndverk fra din side Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra deg nutini! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei, Ovidia2. Et spennende bilde fra deg er mer regel enn unntak ! Dette scenariet gir meg assosiasjoner, - men som kanskje er "langt ute på viddene" i forhold til din idé med bildet: Viften, den tatoverte dragen og fuglene, - samt kanskje det mørke, oppsatte håret, gjør at jeg tror dette kan dreie seg om en asiatisk kvinne. Ryggen kan se ut til å være misfarget, - muligens som følge av mishandling. (Her er jeg kanskje "LANGT ute på viddene" !). Tittelen på bildet kan muligens representere den forestillingen mange asiatiske kvinner har om vestlige / norske menn. Dessverre har mange av disse kvinnene erfart at virkeligheten er ganske annerledes ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Hei, Ovidia2. Et spennende bilde fra deg er mer regel enn unntak ! Dette scenariet gir meg assosiasjoner, - men som kanskje er "langt ute på viddene" i forhold til din idé med bildet: Viften, den tatoverte dragen og fuglene, - samt kanskje det mørke, oppsatte håret, gjør at jeg tror dette kan dreie seg om en asiatisk kvinne. Ryggen kan se ut til å være misfarget, - muligens som følge av mishandling. (Her er jeg kanskje "LANGT ute på viddene" !). Tittelen på bildet kan muligens representere den forestillingen mange asiatiske kvinner har om vestlige / norske menn. Dessverre har mange av disse kvinnene erfart at virkeligheten er ganske annerledes ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen Albert så hyggelig å lese dine tanker om bildet...ja alle får tolke som de selv vil..koselig at bildet gir rom for tolkninger synes jeg.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg