Gå til innhold

Hvorfor hate Nickelback?

deeponiony

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål til alle musikkinteresserte her. Hva har dere egentlig i mot Nickelback? Hører drøssevis av dårlige anmeldelser, dårlige argumenter og masse unødvendig hat. Er jo klar over at å hate Nickelback er en strøm alle følger i musikkmiljøet, men har enda ikke funnet noen som har en virkelig god grunn til å hate Nickelback så mye.Hvor bandet er fra, hva de har på seg og hvordan de ser ut er jo totalt irrelevant, og en veldig dårlig grunn til å hate på dem.

Så venter spent på om noen av dere kan gi meg en virkelig god grunn til å hate Nickelback.Gjerne noe annet enn de samme argumentene som går igjen. Som de som mener at all musikken de lager lyder likt. Hvis dere ser på en sang individuelt, hva er virkelig så ille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ofte er det vel slik at folk som mener de har peiling på musikk ikke "kan" like band som er for "mainstream" og slikt. Bruker kule ord som "mainstream" og "kommersielt" i annenhver setning når de diskuterer musikk :tease:

Neida, men jeg vil ikke si jeg hater Nickelback. Jeg elsker musikk. Jeg hører på de sangene og bandene jeg synes er bra, uansett hva andre folk sier.. Hvis du er fan av Nickelback, så må du få lov til å være det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ofte er det vel slik at folk som mener de har peiling på musikk ikke "kan" like band som er for "mainstream" og slikt. Bruker kule ord som "mainstream" og "kommersielt" i annenhver setning når de diskuterer musikk :tease:

Neida, men jeg vil ikke si jeg hater Nickelback. Jeg elsker musikk. Jeg hører på de sangene og bandene jeg synes er bra, uansett hva andre folk sier.. Hvis du er fan av Nickelback, så må du få lov til å være det.

Er jo enig i at Nickelback er mainstream, men det betyr jo absolutt ikke at det ikke er bra musikk. Det blir for teit å synes at all musikk skal være originalt for at det skal være bra.

Lenke til kommentar

Husker jeg så et intervju med vokalisten for mange år tilbake og han oppførte seg så arrogant og ufyselig at jeg fikk helt avsmak.

Sånn bortsett fra det er det den, i mine ører, dørgende kjedelige musikken som man føler man har hørt 1000 ganger før som gjør det uinteressant for min del. Hjelper heller ikke at vokalisten rauter og lager en "jeg sitter på dass og driter"-lyd når han synger.

MEN, folk må gjerne like det. All respekt til det, bare jeg slipper å høre på denne musikken. :)

Endret av Stor Oddnoga
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Musikken er jo lik.

Hater det ikke, men syns jo at når man slipper en "ny" sang så bør den være ny og ikke bare ny tekst.

Alle artister har mye likt. Jeg synes for min del VG topp 20 musikere har bare samme vræl og vrøvvel. Har kommentert en raskt liste på første kommentaren min på variert musikk dem produserer, antar du ikke enn gang har hørt de sangene :)

Finner heller ikke Nickeback som kristen gladrock band heller, tekstene samsvarer ikke med religion uansett...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hater ikke kommers musikk, musikk er musikk, og det er følelsen den gir meg som avgjør om jeg liker den eller ikke. Spiller ingen rolle om det er Led Zeppelin eller LMFAO som synger det.
Sistnevnte og Nickelback er to eksempler på artister som enda har til gode å gi meg en god opplevelse, fordi i mine ører er det rett og slett ikke godt å høre på. Heller på grensa mot vondt... Men hver sin smak, hver sin opplevelse, for MEG har ikke dette noe med mitt image å gjøre. Jeg liker for det meste rock, men jeg skal innrømme at det er noen popsanger jeg også synes er fine, selv om det er litt masseproduksjonskvalitet over det. Men noen treffer, andre ikke, Nickelback er ikke i nærheten en gang for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...