RBW Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Likevel hadde vi styrt unna.Test: Phanteks Enthoo Primo Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 God test, selv om jeg hadde likt det bedre med ekstra målinger for tempraturer med stock utstyr. Folk får velge hva som passer dem best (Jeg hadde nå valgt noe litt lettere). Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Med alle desse smarte løysingane og gode orda i artikkelen vart eg ganske overraska over at kabinettet ikkje fekk anbefalt-stempelet. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Jeg skulle ønske dere faktisk monterte vannkjøling i kabinettene dere testet - i alle fall de gangene dere nevner at kabinettet er 'som skapt for vannkjøling' eller 'har god plass til vannkjøling'. Det er selvsagt ikke nødvendig med 100% montering av vannkjøling, men det hadde vært kult om dere i det minste satte inn radiatorer med vifter i tillegg til HK, GPU og PSU, og så skrevet noe om hvorvidt det kan bli plassmangel og konflikter. Endret 29. januar 2014 av BALT3 1 Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg skulle ønske dere faktisk monterte vannkjøling i kabinettene dere testet - i alle fall de gangene dere nevner at kabinettet er 'som skapt for vannkjøling' eller 'har god plass til vannkjøling'. Det er selvsagt ikke nødvendig med 100% montering av vannkjøling, men det hadde vært kult om dere i det minste satte inn radiatorer med vifter i tillegg til HK, GPU og PSU, og så skrevet noe om hvorvidt det kan bli plassmangel og konflikter. Støtter deg her. Dersom jeg kjøper nytt kabinett, skal jeg ha vannkjøling, og da vil man helst ha litt info om hvordan det funker med vannkjøling i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå