Karnak Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hvordan kan jeg " deactivate " Zyxcel P8702N slik at jeg KUN få sett min egen tidligere Nettverks navn? Etter installasjon av Zyxcel P8702N får jeg opp 2,4ghz og 5ghz bandwidth på Apple Airport Extreme Base Station og 2,4ghz og 5ghz på Zyxcel P8702N. Det virker som jeg har 2 rutere å velge fra! Den enkelste er sikkert å fjerne Apple Airport Base Station! Til orientering det eneste grunn til at jeg kjøpte Apple Airport BS var fordi Telenor den gangen ikke hadde en ruter med 2 bandwidths. Jeg regner med at jeg må bruke 10.0.0.138 og " disable " et eller annet på Configurasjon til Zyxcel P8702N? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Det virker som jeg har 2 rutere å velge fra! Du har det! Den enkelste er sikkert å fjerne Apple Airport Base Station! Ja, den suger! Skaff deg ordentlig utstyr.. Asus routerne er konge! Men du kan enten bridge Zyxelen og bruke Eplet som router, eller fjerne Eplet og bare bruke Zyxelen... Endret 28. januar 2014 av _Christian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå