Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp til å avgjøre en useriøs diskusjon

35 stemmer

1. 1. Hvilket av disse alternative er mest vanlig, verden rundt?

• Spise avføring.
    • Sex med sin egen mor.

Anbefalte innlegg

Hei.

Det har nå oppstått en liten diskusjon i kollektivet som begge må få avklart for å få ro i sjelen. Diskusjonen har rot i absurd nysgjerrighet, og er noe tabu å spørre diverse venner om. Søker derfor hjelp fra forumbrukere til å avgjøre noe som aldri burde være en irriterende krangel.

Det har sirkulert diverse videoer på facebook i det siste hvor en person har bæsjet i den andre personen sin munn. Dette førte så videre til spørsmålet om det å spise avføring, eller om å ha sex med sin egen mor, er "mest vanlig"?

Jeg er ganske sikker på at incest-episoder med sin egen mor er mye vanligere enn det å faktisk spise avføring. Tenker på seksuelle overgrep, spesielle sekter/grupper, innavl..

Samtidig er det å spise avføring tydeligvis en voksende trend siden grensene tøyes til det ekstreme når det kommer til fetisjer.

Hva tror dere?

Beklager om dette virker useriøst, men romkameraten min nekter å gi seg (Etter en spørrerunde på 4 personer leder han faktisk 3 - 1).

Anonymous poster hash: 131df...f19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, plenty av psykiatriske tilfeller som nyter et bedre måltid med avføring...

:sick:

Ja både på forumet her og IRL har jeg møtt folk som har skrøtet (jepp) at de har spist partnerens avføring 80% var kvinner morsomt nok.så tror det er mest vanlig værtfall i Norge må ikke glemme 2girls one cup :p

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis vi kunne huske (takk for at vi ikke kan det, i hvert fall ikke de fleste av oss) fra våre tidligste år, så var det kanskje flere ganger vi smakte og lekte med avføring og anna dritt - før dette skjedde, så kom de fleste ut av forplantningskanalen til mamman sin, men ikke de som ble forløst på annen måte.

Det kan være at vi alle har ett like nært forhold til både dritt og forplantningskanaler, og at svaret dermed er ; usikker

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...