Gladsnekker'n Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 har et gammelt dusjkabinett, sokkel (eller hva det heter) i porselen (eller hva det heter) og med et kabinett som står ganske løst oppå. mellom kabinettet og porselenen kommer det selvfølgelig vann som renner ut på gulvet. Ikke veldig mye og vi har belegg på gulvet som skal tåle det, men renner fort under kabinettet og kan skape fukt og dårlig lukt. Noen som har tips til en eller annen foring som kan brukes i mellom. Finnes det et egnet produkt eller må jeg sette i gang med silikon? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Silikon er tingen, ofte blank. Kjøp en god en som ikke blir gul på 1 år. Bare til å ha på og dypp fingeren i zalo og gni over ( så henger det ikke fast i fingeren) 7 år siden jeg tok mitt kabinett og ikke lekket en dråpe siden. Lenke til kommentar
Gladsnekker'n Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 tror jeg går for silikon jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå