WizardZetta Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hei Er på utkikk etter en brukbar, bærbar PC. Har sett litt på en Lenovo IdeaPad Y510p, Pris på denne er 7995,- Så fant jeg samme PC, men som demovare til 7200,- Jeg har ingen erfaring med demovarer, så jeg vil gjerne vite om det er noen med grei erfaring til demovarer fra komplett, som kan si om det er verdt å gå for demovaren? Så lurte jeg på om dette er en PC som kan brukes til spill som BF4? High/ultra settings er ikke så viktig, så lenge jeg kan kjøre spillet på low graphics med 55+ fps. Noen som vet? . Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har sikkert kjøpt 10+ demomaskiner hos komplett/mpx opp gjennom åra. Så langt har jeg bare hatt feil på en av de som jeg så har returnert (flere døde piksler på skjermen), resten har vært tilnærmet som nye (stort sett folk som har returnert de på angrefrist av forskjellige grunner). Så jeg har gode erfaringer med demomaskinene. På low klarer GT750M i snitt 66fps i BF4 i 1366 x 768 oppløsning i følge notebookcheck: http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-750M.90245.0.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå