daniiel90 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Hei. Jeg har fått en del steinsprutskader på bilen min som har forårsaket rust på bilen min. Dette på panseret, taket, hjulbuen og på bakluken min. Jeg har fått høre at rustbehandling og lakkering i utlandet ville vært mye mer lønnsomt, men jeg er usikker på hvor mye det ville kostet. Ser for meg at jeg må behandle hele bilen min for rust samt lakkere hele bilen. Bil: Volkswagen Passat 2006 Highline Noen der ute som har erfaringer rundt dette, som vet hvor mye det ville kostet meg? Endret 28. januar 2014 av daniiel90 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Dette kan ingen gi et fullgodt svar på uten å se bilen. Lenke til kommentar
daniiel90 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Det er steinsprutskader på alle stedene, rustskaden på hjulbuen har begynt å boble og lakken har begynt å falme av så man kan se rett. Det er vel den største rustskaden på bilen, så jeg regner med det blir nedsliping og lakkering som vil måtte gjøres på de andre plassene. Som sagt, er forferdelig grønn på dette. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Et sted mellom 10 og 60000,- vil jeg tippe. Kanskje mer. Sånn siden du ikke forstår at man må se bilen for å vurdere saken. Lenke til kommentar
uzzy Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ca. 15000 - 20000kr hos Flexi Billakkering https://www.facebook.com/FlexiBillakkering?ref=hl for lakkering etter rustreparasjon av bilen. Er vanskelig å gi fastsatt pris siden self skader og hvor mye rust det er på bilen er avgjørende for prisen. Men Flexi billakkering har garanti på utført arbeid. Nærmest 0 vits å ta det i utlandet, siden det koster å dra dit og tillegg til at det blir ingen garanti, og får du garanti i utlandet så må du fortsatt få fraktet bilen til utlandet igjen på egen kostnad hvis du skal få jobben gjort innenfor garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå