Gå til innhold

Windows vill ikke avslutte

Mira

Anbefalte innlegg

Har win xp pro norsk, så det er sagt.

Problemet er at når jeg trykker på avlslutt og skru av maskinen, eller start maskinen på nytt så skjer dte ikke noe.

Noe skjer riktignok, det kommer opp en melding om at det er flere brukere logget på, trykker vekk den og da skal maskinen skru seg av...

Men det gjør den altså ikke. Det går ikke ann å kjøre noen programmer, da kommer det opp at progremmet ikke kunne kjøres pga at win avslutter. Dette begynner å bli et seriøst problem i og med at windows ikke får lagret noe i avsluttningsfasen....

Håper på hjelp dere :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja gjør det.

HAr ikke alle updates nei, har bedriftspakka til xp, som gjør at du kan bruke samme produktnøkkel på mange instalasjoner.

Men jeg får ikke lasta ned sp1 fordi det står noe om ugyldig cd-key eller no, huske rikke helt

Lenke til kommentar
ja gjør det.

HAr ikke alle updates nei, har bedriftspakka til xp, som gjør at du kan bruke samme produktnøkkel på mange instalasjoner.

Men jeg får ikke lasta ned sp1 fordi det står noe om ugyldig cd-key eller no, huske rikke helt

Det kom en fiks omtrent med engang etter relasen av WinXP som tok tak i nettopp det problemet du beskriver. Installer patchene fra Windows Update så får du med den også.

At du får beskjed om at er ugyldig CD-nøkkel betyr stort sett bare en ting: du har en cracket versjon av Windows XP. Om du er sikker på at så ikke er tilfelle ville jeg tatt kontakt med system administrator på jobben din og lagt frem problemet.

- Ralek -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...