Lars R. Samuelsson Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Kunststudenter viser de gode plassene.Se etter dette symbolet – da får du bedre bilder Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Kan vel ha "noe" for seg, men bare det ikke ender opp med at "alle" tar like bilder så...... DET hadde vært kjedelig, det! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 "..you get unique and better photographs" - kanskje sistnevnte, men neppe "unique". 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Fordummingen når stadig nye høyder. Ikke at de hjelper dumme så mye heller for merkene sier jo ingenting om valg av tele, normal, vidvinkel, panorama vs portrett, når på dagen sola står riktig eller noe sånt. Ikke lærer pekogklikkerne noe om valg av ståsted heller. Dette forsterker bare zombiemodusen. Endret 28. januar 2014 av Simen1 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det går nok ikke lenge for en gjeng med moroklumper stensilere slike merker på steder hvor det er absolutt ingenting spennende å ta bilder av 3 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Håpløst (og tankeløst) prosjekt - og det er ingen bombe at det kommer fra burgerland. Tor Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Håpløst (og tankeløst) prosjekt - og det er ingen bombe at det kommer fra ... ...kunststudenter...:-) Det er mye rart opp gjennom historien av rare oppkok som har kommet fra den kanten. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Dette er like dumt som eksempel en flyvertinne, alle burde vite hvor sete sitt er i flyet eller en trafikkbetjent, alle burde vite vikeplikten i et kryss og slippe frem biler uten og bli anvist. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det neste blir vel at noen finner opp postkort fra kjente landemerker. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg syns dette egentlig er ganske greit jeg. Ja, man kan få det samme bildet som mange andre, men hvor farlig er det egentlig for den gjengse turist? At man kan se på det som vandalisme skjønner jeg veldig godt, men at det skal være dumt ser jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg