VargAamo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Følger med på hvilke filmer du ser på.Britenes «NSA» snoket på Facebook og YouTube Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ikke så overraskende, Storbritannia er jo kanskje verdens verste land på slikt, i hvertfall blant demokratiene. AtW 2 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 De er slemme og alt, men faen å kult det bygget er. 2 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Squeaky Dolphin Splunk De har sansen for software med sære navn. Men man kan jo håpe informasjonen de samlet inn fra Youtube kan benyttes for å utføre målrettet eliminering av junk-video fra å bli opplastet, hehe. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Men man kan jo håpe informasjonen de samlet inn fra Youtube kan benyttes for å utføre målrettet eliminering av junk-video fra å bli opplastet, hehe. Da sliter PewDiePie. Endret 28. januar 2014 av fnatten 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Storbritania er jo et av verdens mest overvåkede land, så jeg er ikke overasket over at også dem bedriver slik aktivitet. Noen som vet hvorfor dem beveget seg til slikt i utgangspunktet? Husker jeg hørte et eller annet sted om akkurat overvåkingen i UK, og at det var en god grunn for det. Endret 28. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) De er slemme og alt, men faen å kult det bygget er. Sant nok, men det tragiske er at det brukes billioner (ja billioner) av dollar på overvåkning og til å støtte korrupte selskaper og storbanker som Goldman Sachs (søk på "quantitative easing", "bailouts" og "derivatives"), når man kunne ha brukt disse billionene av dollar til å bygge veier, skoler, sykehus, bemannet ekspedisjon til Mars, forskning, kultur og mye mer. I stedet har vi en liten internasjonal elite som sitter på helt avsindige store pengesummer. Legg merke til hvordan middelklassen og arbeiderklassen blir fattigere og fattigere over hele USA og Europa. Tror folk at dette er tilfeldigheter? PS: Siden 1995 har Pentagon "mistet" (dvs. kan ikke redegjøre for) 8.5 billioner dollar, halvparten av USAs underskudd idag. Det er kun ett eksempel på et økonomisk system fullstendig ute av kontroll. Endret 28. januar 2014 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 All denne overvåkingen på verdensbasis er vel resultatet av hvor paranoide vi har blitt. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Storbritania er jo et av verdens mest overvåkede land, så jeg er ikke overasket over at også dem bedriver slik aktivitet. Noen som vet hvorfor dem beveget seg til slikt i utgangspunktet? Husker jeg hørte et eller annet sted om akkurat overvåkingen i UK, og at det var en god grunn for det. Mener å huske at det har med IRA og/eller andre irske terrorister å gjøre. Endret 29. januar 2014 av Battaman Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Huffda...spionerer de på meg? Nå blei jeg skikkelig skjelven i buksene.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Storbritania er jo et av verdens mest overvåkede land, så jeg er ikke overasket over at også dem bedriver slik aktivitet. Noen som vet hvorfor dem beveget seg til slikt i utgangspunktet? Husker jeg hørte et eller annet sted om akkurat overvåkingen i UK, og at det var en god grunn for det. Mener å huske at det har med IRA og/eller andre irske terrorister å gjøre. Ja det stemmer det. Var jo en del bomber som gikk av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå