christianb Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg får opp hele artikkelen med annonser først. Men etter omtrent et sekund popper meldinga deres opp, der jeg må velge mellom annonser eller betaling. Og da forsvinner samtidig annonsene. Selv om jeg klikker "Skru på annonser" kommer de ikke tilbake igjen. Feilen er den samme i Internet Explorer og Chrome. Har PC med Windows 7 og Symantec Endpoint Protection. Ingen adblocker er installert. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Hei Å klikke på "skru på annonser" viser deg bare noen metoder for å skru på annonsene, det skrur ikke på annonsene for deg. Er du sikker på at du ser alle annonsene på siden? Det kan være at bare enkelte av dem blir blokkert. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Pussig, nå fikk jeg nettopp opp melding om at artikler ikke vises fordi jeg visstnok blokkerer annonser. Men jeg blokkerer ikke annonser. I morges var det ikke noe problem, og jeg har ikke endret noen innstillinger i nettleser eller noe som helst annet. Merk at jeg blokkerer alt Flash-innhold fra å kjøre automatisk i nettleseren med ClickToFlash-plugin, har gjort det i årevis, og at noe annet er uaktuelt. Har også en liten JavaScript blacklist, men den er ikke endret på måneder. Har nullstilt og restartet Safari, og slettet alle cookies. Edit 14:30: Ved nærmere undersøkelse ser problemet nå ut til å gjelde kun for mobilen.no Endret 4. april 2014 av Newton Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Takk for tips. Ser ut til at det snek seg inn en liten bug på mobilen.no i dag tidlig. Det skal nå være fikset. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Får ikke lest noe her uansett så jeg får vel bare takke for meg og glemme hardware.no . 2 Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Får ikke lest noe her uansett så jeg får vel bare takke for meg og glemme hardware.no . Hei, kan du gå inn på http://www.hardware.no/debug og se om alle de fem testene gir deg svaret "Ja" på at innholdet blir lastet korrekt? Hvis ikke har du noe installert på PCen som forhindrer annonsene å lastes. Lenke til kommentar
PoW1 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 I går begynte jeg igjen å få pop-ups om at jeg må whiteliste for å kunne lese artikler. Dette har jeg allerede gjort, og har fungert utmerket lenge.Men i går, uten noen forandring begynte jeg å få melding om det igjen.Kan det ha med siste versjon av java å gjøre? Kom en oppdatering på det for noen dager siden.Håper på raskt svar, da dette er meget plagsomt, og jeg har gjort alt for at det skal fungere Lenke til kommentar
PoW1 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Har kjør debug også, og den sier at alt er som det skal være.Bruker Opera som nettleser, om det skulle ha noe å si.Hadde vært greit med en tilbakemelding, så jeg vet om dere jobber med saken eller ei. Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hei, det har tidligere vært et problem med Adblock Plus i Opera. Selv om du hvitelister nettsiden så vises ikke annonsene. Hva skjer hvis du deaktiverer Adblock Plus? Ser du annonser på siden da? Lenke til kommentar
PoW1 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ja, ser annonsene, og får ikke popup om det når den er disablet. Lenke til kommentar
amund Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Da er det hvitelistingsfunksjonen i Adblock Plus for Opera som fortsatt ikke virker. Denne buggen har vært der en god stund, og er tydeligvis fortsatt ikke rettet. Dessverre er det ingen annen utvei enn å beholde Adblock Plus deaktivert eller benytte en annen nettleser så lenge hvitelistingsfunksjonen ikke fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det jeg ikke forstår er at dere er de eneste på hele det store internettet jeg har problemer med dette.. 3 Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Det jeg ikke forstår er at dere er de eneste på hele det store internettet jeg har problemer med dette.. Hei, hvilken nettleser bruker du, og har du noen nettleserutvidelser installert slik som adblock? Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Chrome og adblock, men har skrudd av blokkering på gamer.no Fungerte før, men plutselig går det ikke. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Hei Jeg klarer ikke helt å skjønne hva som forårsaker dette, så hvis du kunne hjulpet oss litt så skal vi prøve å løse dette. Har du mulighet til å ta et skjermbilde av det og laste opp i denne tråden? Kan du også sjekke hva du får opp på denne siden: http://www.gamer.no/debug. Har du andre nettlesertillegg installert? For eksempel Avast-plugin for Chrome? Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har ikke gjort noen forandringer, i det minste ikke bevisst, men nå fungerer ting. Lenke til kommentar
mkaut Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Hei, i den info-siden dere viser ved mistanke for adblock bør dere også opplyse om at folk som bruker NoScript (http://en.wikipedia.org/wiki/NoScript), må tillate adserver.adtech.de for at sidene vises. Tok meg en stund til å finne det ut... Oppdatering: en annen artikkel trenger secserv.adtech.de, så det beste er sannsynligvis å tillate hele adtech.de. Problemet er bare at tillatelsen gjelder for alle sider som bruker adtech.de til å servere reklamer.. Michal Endret 7. juli 2014 av mkaut 2 Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg har ikke gjort noen forandringer, i det minste ikke bevisst, men nå fungerer ting. Har fremdeles ikke gjort noen forandringer å nå fungerer det ikke igjen. Nå gidder jeg ikke mer. Pressfire here i come. 2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Går opp melding om at jeg må skru på reklame. Bruker Opera, og har brukt Adblock Plus. Adblock Plus har jeg avinstallert nå, men får fortsatt beskjed om å skru på reklame Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Her manglet selve veiledningen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå