Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Andre som har merket at TEK ikke blokkerer innhold dersom adblock er aktivert for tiden? Kan fint lese artikkler når uten å se annonser, noe som er herlig. Jeg synes annonsene som de har innført hvor produkter blir presentert er en veldig god løsning. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 har google chrome uten noen addons for reklame blokere , hvordan ser jeg artiklene deres ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 har google chrome uten noen addons for reklame blokere , hvordan ser jeg artiklene deres ? Hei, ser du annonser på siden? Det kan være andre ting enn nettleser-tillegg som spesifikk blokkerer reklame som forårsaker det. Jeg ville forsøkt å skru av en og en nettleser-utvidelse for å se om du finner ut hvilken utvidelse som påvirker reklameleveringen. Si gjerne fra hva du finner ut I noen tilfeller kan det også forårsakes av spesielle nettverksregler på nettverket du sitter på. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 har google chrome uten noen addons for reklame blokere , hvordan ser jeg artiklene deres ? Hei, ser du annonser på siden? Det kan være andre ting enn nettleser-tillegg som spesifikk blokkerer reklame som forårsaker det. Jeg ville forsøkt å skru av en og en nettleser-utvidelse for å se om du finner ut hvilken utvidelse som påvirker reklameleveringen. Si gjerne fra hva du finner ut I noen tilfeller kan det også forårsakes av spesielle nettverksregler på nettverket du sitter på. det løste seg ved og F5 et par ganger på siden , jeg ser reklame og har ingen addons som burde blokere noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå