MrAvionics Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Trenger man å formatere etter at man har satt opp sli ? Nettleseren blir helt hvit (chrome) etter litt surfing, og da må jeg starte nettleseren på nytt. Skjedde etter at jeg satt inn ett kort til. Har win 8.1 x64 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Før måtte du reboote, nå trenger du ikke det en gang. Og formatere?! Nei, aldeles ikke. Som regel så oppdaterer windows driveren selv, men noen ganger må du manuelt installere Nvidia-driveren på nytt. (finn nyeste på nettet) Ps: Du må ofte også inn i Nvidia-driveren å sette på SLI. Det krever dog at du lukker en del aktive programmer som f.eks Chrome i det du bytter fra non-SLI til SLI. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg har aktivert sli i nvidia kontroll panel. Lastet også ned nyeste driver Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Ser nå at det kom en beta driver igår. Prøver den jeg Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Nettleseren blir fortsatt hvit. Har prøvd å avinstallere chrome. En ide om hva det kan være ? Skjedde etter at jeg puttet i det nye skjermkortet igår Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Er det noe lignende problem med noen andre nettlesere? Et høyst merkverdig problem jeg aldri har hørt om, eller vært borti selv, i løpet av de 9-10 årene jeg har hatt SLI. Kanskje det kan være noe problem med chrome og maskinvareakselerasjon. Altså et problem med programvaren. Prøvd å installere chrome på nytt? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Jo jeg skrev at jeg hadde prøvd å avinstallere det, så da har jeg jo da også installert det på nytt Skal teste annen nettleser. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jo jeg skrev at jeg hadde prøvd å avinstallere det, så da har jeg jo da også installert det på nytt Skal teste annen nettleser. Vel, det var jo ikke en selvfølge at du hadde installert det på nytt. ^^ Du mente kanskje å si at du hadde re-installert det. Test en annen nettleser du. Noe spesielt du gjør når den blir helt hvit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå