Gå til innhold

[Løst] Canada Goose størrelse


Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe meg canada goose(fake), for 1400kr på nett.

En kompis har den men jeg lurer på, hvor stor er den i lengde?

De finnes i XS-S-M-L-XL

 

Jeg er:

 

Høyde: 175-178-ish

Veier: 60KG

 

Hvilken størrelse passer for meg? Er godt hvis den er litt for stor, men blir "L" alt for stort til meg?

Endret av t0mb-exe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Om en kompis har den er det vel lettest å prøve han sin og få en grei pekepinn?

Ettersom det ikke er snakk om Canado Goose jakke, men en fake kan også størrelsene variere fra de originale.

Lenke til kommentar

Nettsiden jeg vil kjøpe fra er: canadagooseplanet.com

 

Google-translate tekst, absolutt ingen kontaktinfo, kina - jaja, håper du er forberedt på å tape de pengene.

 

En annen ting som er verdt å tenke over er jo at selv om du skulle få varene så betaler du altså dobbelt så mye for en fake jakke som antagelig er av tvilsom kvalitet som det det koster for en skikkelig dunjakke på tilbud. - Det er greit nok å kjøpe fake varer hvis prisen er god og kvaliteten ok, men disse er i utgangspunktet vannvittig overpriset siden de prøver å fremstå som ekte og gir deg 60% e.l. "rabatt".

Lenke til kommentar
19 innlegg forsvant fra tråden. Trådstarter stiller et par enkle spørsmål, dersom dere ikke har et svar på det er det ikke noe vits i å kommentere. Hvorvidt det er etisk riktig å kjøpe Canada Goose har ingen ting med tråden å gjøre.

Reaksjoner på dette taes på PM eller i tilbakemeldingskategorien.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nettsiden jeg vil kjøpe fra er: canadagooseplanet.com

 

Google-translate tekst, absolutt ingen kontaktinfo, kina - jaja, håper du er forberedt på å tape de pengene.

 

En annen ting som er verdt å tenke over er jo at selv om du skulle få varene så betaler du altså dobbelt så mye for en fake jakke som antagelig er av tvilsom kvalitet som det det koster for en skikkelig dunjakke på tilbud. - Det er greit nok å kjøpe fake varer hvis prisen er god og kvaliteten ok, men disse er i utgangspunktet vannvittig overpriset siden de prøver å fremstå som ekte og gir deg 60% e.l. "rabatt".

 

Fikk prøvd jakka til kompissen min igår likte den :) Definitivt noe jeg skal kjøpe meg! Var varmere enn den jeg brukte fra før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...