LVS Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Hei Har fått tilbud om å få dette, noko som eg først trudde var til bil men har blitt fryktelig i tvil, står at merke er blc. og ser ut til å var noko som gir lyd? Har dere peiling på merke? Er aldri blitt brukt før. Trenger helst raskt svar så setter stor pris på det Bilde: Lenke til kommentar
TitanPixels Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Det er et par høyttalere, men det visste du nok allerede Om du leter etter noe tekst rundtforbi på hele kassa kan det stå modelnr og annen informasjon som kan brukes til å finne ut hvilken type det er, og ikke minst hva verdien er om du lurer på det Endret 27. januar 2014 av TitanPixels Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 ser ut som noe du får kjøpt hos netthandelen.no Lenke til kommentar
LVS Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Det er noko nettthandelen.no greier ja, fekk vite at det er kjøpt der for 2 år sidan så er fort bare noko drit. Aldri hørt om merke då og finner lite om det. Endret 27. januar 2014 av LVS Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Identisk med disse: http://rtv-hurt-detal.pl/nowosc-dwie-skrzynie-basowe-65a25.html Bortsett fra merket da, men er jo ikke uvanlig at billig dritt selges under flere merker... De høytalerene koster 157 nok, kvaliteten sier seg selv Endret 27. januar 2014 av aklla 1 Lenke til kommentar
LVS Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Takker for gode svar då, gidder ikkje å ta desse eg då, for heller skaffa meg noko skikkeligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå