Snylter Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg opplever på langkjøring i vinterhalvåret at bakruta på bilen min blir umulig å se gjennom i løpet av få minutter. Jeg kan ikke tenke meg at dette er ulovlig.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Ja, bakruten vil jo bli umulig å se igjennom rimelig fort hvis man kjører stasjonsvogn på vinteren. (med mindre man fyrer på varme og visker) Jeg trodde litt av poenget med stasjonsvogn var den gode plassen man får i bagasjerommet. Du skal jo ikke ha veldig mye baki der før det begynner å bli dårlig med sikt bakover. En skulle også tro at sidespeilene gir nok sikt bakover. Jeg bruker hvertfall aldri/svært sjeldent sladrespeilet under vanlig kjøring. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Oppgitt bagasjeromsstørrelse i stasjonsvogn er volumet under øvre kant av bakseterygg. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Oppgitt bagasjeromsstørrelse i stasjonsvogn er volumet under øvre kant av bakseterygg. Det visste jeg ikke. Trodde det var hele bagasjerommet fra gulv til tak. Kanskje man burde skrape litt på bakruta da, for å være sikker Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Om du har kjørt din vanlige personbil til Elkjøp og kjøpt en 42" flatskjerm som du såvidt får inn i baksetet, er det lov å kjøre hjem uten sikt i bakspeilet? Altså ikke varebil eller stasjonsvogn. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Har kjørt bil i snart 6 år, har aldri skrapet av bakruta på noen biler, noensinne. Aldri blitt bøtelagt for det. HAr blitt stoppet et par ganger bilen har hatt fullt baggasjerom, og har ikke fått noen kommentarer engang, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå