Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatisteksamen kroppsøving vg3

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ta opp kroppsøving nå til våren, og gruer meg VELDIG. Lest mange "skrekkhistorier" om at sensor ikke tar hensyn til skader og tilrettelegging. Har selv problemer med nakken, men siden jeg ikke har hatt så mye plager det siste året har jeg bare satset på at jeg skal komme meg gjennom det. Leste også at jeg kan ta med legeerklæring på selve eksamensdagen (hvis det viser seg at nakken blir et problem), tror dere det skal gå greit?

En annen ting er at jeg har slitt endel psykisk, får lett prestasjonsangst som kan utløse angst anfall. Det jeg nå er redd for er at det skal skje når vi må utføre en idrett (basket, innebandy, fotball eller dans) sammen med de andre som valgte samme idrett.. Vurderer derfor å skaffe en legeerklæring fra legen min eller psykolog, som sier at jeg slipper dette. Tror dere de godtar de? Hvis ikke, hvilke idrett burde jeg velge?? Er utrooolig dårlig i all slags ballspill, og dans fikk jeg høre at man absolutt ikke skal velge med mindre man er tilnærmet "proff".
Har hjertebank og kaldtsvetter bare jeg tenker på dette her!

Setter veeeldig stor pris på all hjelp, tips og tilbakemeldinger jeg kan få!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...