Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg har et problem med at pc'c restarter plutselig etter utorrent har kjørt en liten stund. Hva kan være årsaken til det, og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
bernbeck Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Gjelder dette kun når du kjører utorrent? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Kontroller disse instillingene: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 kun utorrent ja. de instillingene har ikke noe med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det eneste jeg kan tenke på er at uTorrent trigger noe i nettverkskortet som får maskinen til å skru seg av, eller at du har installert ekstra brannmur som ikke liker uTorrent. Noen tredjeparts brannmurer leker ikke pent sammen uTorrent. Husker ikke hvilket program/"sikkerhetspakke" det fulgte med, men har sett at CA Personal Firewall klikker sammen med uTorrent og det kan være vanskelig å fjerne siden det er bloatware. Trådløst nettverk? Skrur maskinen seg av vanlig eller finner du den avskrudd? Hvis du finner den avskrudd, sjekk om det har vært en bsod og last opp eventuelle dumpfiler fra C:/Windows/Minidump Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Trådløst nettverk? Skrur maskinen seg av vanlig eller finner du den avskrudd? Kablet nettverk. Pcn restarter bare som vanlig. Endret 29. januar 2014 av Slettet-YQ8U8xbZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå