.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Cissokho kan dra til helvete Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Fantastisk kamp fra LP, de er energiske, jobber for harde livet og blør for drakta. Cissokho er helt elendig, håper Glen Johnson er snart tilbake så vi får Flanagan på venstresiden. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Cissokho må være en av PLs aller,aller dårligste spillere. Helt fantastisk hvor dårlig han spiller. Men herlig kamp Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 46 poeng på 23 kamper 2p/kamp er gode ting. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Deilig med 4 - 0 og 3 poeng etter poengsløsingen mot AV.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Cissokho må være en av PLs aller,aller dårligste spillere. Helt fantastisk hvor dårlig han spiller. Men herlig kamp Han er alt jeg ikke vil ha i en Liverpool-spiller. Det er leit å se hvor lett han stresses og spiller en ball totalt i blinde til en motspiller altfor ofte. Det sier mye om hvor dårlig stelt det er på backplassen når han spiller kamp etter kamp etter kamp. En skulle tro at Djimi Traore er tilbake på backplassen. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Cissokho må være en av PLs aller,aller dårligste spillere. Helt fantastisk hvor dårlig han spiller. Men herlig kamp Han er alt jeg ikke vil ha i en Liverpool-spiller. Det er leit å se hvor lett han stresses og spiller en ball totalt i blinde til en motspiller altfor ofte. Det sier mye om hvor dårlig stelt det er på backplassen når han spiller kamp etter kamp etter kamp. En skulle tro at Djimi Traore er tilbake på backplassen. Rettelse: Paul Konchesky Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Sturridge andre mål... Oh la la. Beauty. Sturridge <3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Tross hans prestasjoner i dag, synes jeg han oppførte seg som en real dritt. Ikke bare ble han ultraegoistisk, men viser overhode ingen respekt ovenfor trenger og medspillere, noe som absolutt ikke er hyggelig å se. Håper han virkelig får seg en skyllebøtte og legger fra seg de "trange" brillene til tider. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 _____Ang Sturridge så unnskyldte han seg visstnok i post-match intervju. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Enig med deg, Hugol. Synes jeg så noe heftig kjefting mellom Suarez og Sturridge også. Eneste negative i en herlig match! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Sturridge andre mål... Oh la la. Beauty. Sturridge <3 Intellegent! Men straffen, får han for mye tid eller? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Han fikk sikkert ta straffen for å få hattrick, men synes vi burde bruke vår beste straffeskytter uansett. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg tror Sturridge skjøt så hardt han klarte, han prøvde i hvert fall ikke på en safe en. Pytt pytt, håper stemningen mellom SAS forblir god. Suarez viser jo veldig tydelig hvor irritert han blir når andre gjør dårlige avslutninger, Coutinho og Sturridge gir tidvis noen stygge blikk tilbake. Men dette er forhåpentligvis ikke noe som byr på problemer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) "Jeg tar ansvar. Jeg har scoret på straffe mot Everton. Jeg vet hvordan følelsen er og jeg ville at Daniel skulle oppleve det samme, men det var ikke ment å skje. Jeg er sikker på at skuffelsen over ikke å få hat tricket vil drive ham frem til å score mål mot West Brom, sier Gerrard." Gerrard i intervju etter kampen. Endret 28. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Liverpool is fucking red! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå