Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner en stund Hvordan gå fram?


Anbefalte innlegg

Okay, så jeg og kjeresten har vært sammen i nesten 4 månder nå. Men hun følte at følelsene forsvant den siste tiden, sikkert mye pga tanker og deprisjoner og lite tid til andre venner.

 

så vi har snakket mye sammen og kommet fram til at vi skal bare bli venner nå og se hvordan og hva det fører til i framtiden igjen, om følelsene kommer tilbake osv osv.

 

Vi elsker værandre begge to, og jeg vil virkelig ha et videre liv med hun. Vi er for øyeblikket 17 nesten 18.

 

Så vi kom til konkulsjonen at vi skal være venner. Og ta det fra der som sagt.

 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram med dette. Er helt fælt. Er det ting jeg burde gjøre og ikke burde gjøre når det kommer til dette?

 

Jeg flørter jo enda litt med henne, og hu skal på film kveld oss meg til helgen, og mest sansynelig sove med meg. Vil bare finne tilbake til følesene hun hadde.

 

Ettersom jeg trur de har forsvinnet pga hu har overtenkt det at nyforelskelsen har dabbet av, og hu har tenkt følelsene generelt forsvinner, og ta gjemmer det som faktisk er bak alle disse tankene.

 

Så hva trur dere? Tips og hva jeg burde gjøre for og redde dette nå ?



Anonymous poster hash: 46036...9c1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forelskelsen skal normalt sett vare i 2-3 år. Nyforelskesen varierer, men tror muligens dere (kanskje kun henne) forvirret lyst med forelskelse - noe som er helt normalt. Men lyst og begjær er ikke forelskelse, de vekker bare mange av de samme symptomene. Når man da får tilfredstillet lysten/begjæret over en lengre periode, vil det dabbe av. Hvorvidt den kan komme tilbake, er veldig individuelt, men det er nok ikke noe solid grunn å bygge kjæresteforhold på.

Der igjen, kan være jeg tar feil. Lykke til uansett, og husk; livet går videre, du er enda ung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...