bergetun Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har ett problem med en webside jeg holder paa aa lage. 70% av tiden naar jeg loader siden med mozilla eller firebird saa blir menyen paa hoeyre side VELDIG brei. Jeg fatter ikke hva som er galt siden jeg har satt bredden til 175 Pix i koden. Sjekk ut http://linuxkongen.net for aa se hva jeg snakker om. Noen som har peiling paa hva som kan veare galt ? Takker for svar. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 firebird veit jeg ikke noe om, men hvilken mozilla version har du? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 firebird veit jeg ikke noe om, men hvilken mozilla version har du? Jeg bruker den siste versionen. Lastet ned i gaar Testet fra Uni i gaar ogsaa med Netscape.. Samme problemet der ogsaa Lenke til kommentar
magikern Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 siste version er vel 1.5? lastet ned den og fikk masse problemer så jeg gikk tilbake tl 1.4 den jeg har aldri merket noe problemer med, jeg tror 1.5 fortsatt er beta... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 siste version er vel 1.5? lastet ned den og fikk masse problemer så jeg gikk tilbake tl 1.4 den jeg har aldri merket noe problemer med, jeg tror 1.5 fortsatt er beta... Oki ..Faar haape det fikser seg. 300 av tusen unique besoekene paa serveren min bruker mozilla basert nettleser saa det er litt krise at seide ser mongo i Mozila Takke for hjelpen tough Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kjør siden gjennom http://validator.w3.org/ og rett opp feilene, så kan du teste på nytt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 litt offtopic men i pollen du har står det 100-200 og <200, <200 betyr mindre enn 200, eg antar ta det skal stå >200 der Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 litt offtopic men i pollen du har står det 100-200 og <200, <200 betyr mindre enn 200, eg antar ta det skal stå >200 der Takk for den > < feilen.. Hmmm .. html validatoren gaar den nok aldri gjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå