Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Du må selvsagt gjøre som du føler for, men det virket som du kanskje beklaget deg litt over pengebruken i starten. Om du elsker henne og vil være sammen med henne, så gjør du det. Om hun gjør deg lykkelig, så behold henne. Det er ditt liv og du som må bestemme selv. Ingen andre kan gjøre det for deg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor ille er det egentlig at jeg bruker litt penger på henne? Selvfølgelig, hvis det ruinerer meg så er ikke det bra, men om jeg får ei fin jente og betaler en tusenlapp ekstra her og der, så gjør vel ikke det noe?

Anonymous poster hash: 50425...80c

Hvis det er slik du uansett stiller deg til saken er jo denne tråden unødvendig?:)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor ille er det egentlig at jeg bruker litt penger på henne? Selvfølgelig, hvis det ruinerer meg så er ikke det bra, men om jeg får ei fin jente og betaler en tusenlapp ekstra her og der, så gjør vel ikke det noe?

Anonymous poster hash: 50425...80c

Hvis det er slik du uansett stiller deg til saken er jo denne tråden unødvendig? :)

x2. Har inntrykk av at endel av dem som legger ut tråd og spør, egentlig allerede har bestemt seg for det eller det. Kanskje ikke så rart. Da begynner man å tenke hva som er vitsen med sånne tråder?

• Liker 1
Lenke til kommentar

@ciklide og @ragge_jz han fikk jo diverse råd her, og såvidt jeg kan se, så fulgte han rådet mitt om å ta en prat med dama og ta det derfra. Å slå opp er ikke alltid den beste løsningen. Jeg tipper forholdet er en god del mer komplekst enn som det framstår her. Forumet er gjerne der man kommer med de mest negative tankene og lufter dem. At dere tror hele forholdet er basert på penger utfra det som ble sagt i orginalposten er rimelig naivt.

Anonymous poster hash: 002ac...205
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mange av dere sier jeg bare skal stoppe pengekrana og se om hun fortsatt liker meg, men jeg vil ikke gjøre at vi slår opp heller... Hvor ille er det egentlig at jeg bruker litt penger på henne? Selvfølgelig, hvis det ruinerer meg så er ikke det bra, men om jeg får ei fin jente og betaler en tusenlapp ekstra her og der, så gjør vel ikke det noe?

Vil du at hun skal være sammen med deg fordi hun liker deg eller fordi du har penger? Hvis sistnevnte eller du er likegyldig, trenger du ikke å teste hengivenheten hennes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...