Øystein.F. Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Har oppretta eige studio for å arbeide vidare med den populære serien.Microsoft har kjøpt Gears of War Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er lei Gears of War-oppskriften nå, selv om jeg elsket de første spillene. For at jeg skal kjøpe et nytt spill i serien må de gjøre drastiske endringer og øke variasjonen. 3 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ikke min type spill, men sikkert et lurt valg av MS. Lenke til kommentar
starkr Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Bubbye Gears. Was nice knowin' ya. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tror det kan bli bra jeg:) blir nok mer info på E3 Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg spilte spill nr 1 på PC. Vil gjerne ha resten av serien på PC også. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er lei Gears of War-oppskriften nå, selv om jeg elsket de første spillene. For at jeg skal kjøpe et nytt spill i serien må de gjøre drastiske endringer og øke variasjonen. 1 og 2 var gode spill, men jeg syns nummer tre var et ork å spille igjennom. Så noen endringer må til for at serien skal overleve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg spilte spill nr 1 på PC. Vil gjerne ha resten av serien på PC også. spill igjennom gears 1 to - tre ganger og du har spilt de alle! bortsett fra marginal bedre grafikk, noen andre fiender og et par våpen er de kliss like hverandre... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er lei Gears of War-oppskriften nå, selv om jeg elsket de første spillene. For at jeg skal kjøpe et nytt spill i serien må de gjøre drastiske endringer og øke variasjonen. 1 og 2 var gode spill, men jeg syns nummer tre var et ork å spille igjennom. Så noen endringer må til for at serien skal overleve. Jepp. Firern har jeg ikke gidda prøve engang. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg er Gears fan, men vil si at Gears 3 skulle vært det siste... Judgment var en skuffelse. Håper såklart at neste Gears spill blir bra, men har ikke så god følelse på det. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 de skulle slutta med serien etter gow2, 3ern ble jo bare møll og det siste på x360 prøvte jeg aldri, å etter hva andre sier så er det like greit Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Gow 1,2 og 3 var veldig bra.. likte historia Judgement var en skuffelse.. Trur det blir godt å få tilbake Gears folka eg ! Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ser en del negativitet, men jeg synes denne serien har vært helt grei. Den har levert varene innenfor det segmentet den har plassert seg i. Dette unnskylder ikke siste spillets heller labre fortellingsdel, men jevnt over har det vært god underholdning. Jeg mener det er rom for både ekstrem dybde og overfladisk skyteglede i slike spill. Alt til sin tid. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Trenger vel så mange trekkplaster som mulig, etter xbox one fadesen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå