Dragen Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er det noen som har brukt Spendon på Komplett? Forsøker å bruke et Spendon-kort til å kjøpe gavekort på Komplett, sånn at jeg kan kombinere tidligere Komplett-gavekort, Spendon og eget bankkort. Får følgende feilmelding: Avvist av kortutsteder.Feil kredittkortnummer, feil eller utløpt dato, feil sikkerhetskode , manglende dekning eller tekniske problemer hos din kortutsteder er mulige årsaker til dette. Har en liten mistanke om at grunnen er at jeg ikke kan føre inn navn på kortinnehaver, som i Spendonkortets tilfelle er Spendon Gavekort. Lenke til kommentar
Enka Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Du kan prøve å kontakte supporten til komplett. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Hvor kan jeg bruke SpendOn Gavekort?SpendOn Gavekort kan benyttes praktisk talt hvor som helst, til hva som helst. Kortet kan benyttes i hele verden i alle butikker som aksepterer Visa (ca. 25 millioner brukersteder - se www.visa.no). Du kan også bruke kortet på internett. Husk da å oppgi "SpendOn Gavekort" i feltet "kortholders navn" (eller tilsvarende) dersom nettbutikken spør om dette i betalingsprosessen (kortdetaljer). http://www.spendon.no/informasjon/ Hvem du skiver på "kortholders navn" skal ikke være så veldig relevant. Som oftest er det manglende dekning som er grunnen om du har sjekket at kortet er gyldig. Det står at du kan bruke dem overalt, og Komplett.no er ikke et unntak. Jeg hav bekjente som har brukt slike hos Komplett. Endret 6. februar 2014 av Raxzer Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Det gikk i orden. Viste seg at VISA tar 10 øre i tillegg til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå