parazite Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvor lenge varer batteriet hos dere før dere må lade igjen? Hos meg går det mellom 3-4 dager alt etter hvor mye jeg bruker telefonen. Føler dette er litt lite og vurderer å gå og klage. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tja... Tror det er lite vits å klage for akkurat det der. Tror ikke du har noe å klage for heller. Hvis batteriet holder i 4 dager så er jo det bra. Husk at mobilen har kamera og fargeskjerm som tar sitt av strømmen. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mitt varte i maks 2 dager og sjelden så lenge. Brukte ikke tlf spesielt mye. Sendte mail til MPX og forklarte problemet og etter et par mail frem og tilbake sendte de meg et nytt batteri (all ros til MPX som var veldig lette og ha med å gjøre..) Dette har jeg bare ladet en gang nå, men allerede gått 3 dager uten av jeg ahr trengt å lade det. Vær fornæyd med 4 dager du. Ellers får du kjøpe deg en annen til som nokia 6310i eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå